کد خبر : 5304
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 5:15

ترامپ: حادثه‌ای وحشتناک در آمریکا رخ خواهد داد، بدتر از ۱۱سپتامبر!

ترامپ: حادثه‌ای وحشتناک در آمریکا رخ خواهد داد، بدتر از ۱۱سپتامبر!

نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ نسبت به وقوع حملاتی بدتر از حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا توسط پناهجویان هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با یک شبکه رادیویی نسبت به وقوع حملاتی شبیه به حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا از سوی پناهجویانی که وارد خاک این کشور می‌شوند هشدار داد.
ایندیپندنت گزارش داد، ترامپ در پاسخ به سوالی درباره امنیت مرزها و احتمال وقوع حملاتی در مقیاس حملات ۱۱ سپتامبر گفت: آمریکائیها باید بیدار شوند، بد چیزی اتفاق خواهد افتاد و شاید خیلی بدتر. حملاتی رخ خواهد داد که غیرقابل تصور است. این حملات توسط پناهجویانی اتفاق می‌افتد که اکنون در حال ورود به خاک کشور ما هستند.
ترامپ اضافه کرد؛ «پناهجویانی که وارد آمریکا می‌شوند موبایلهایی دارند که به نوعی سلاح داعش هستند. آنها پول ندارند، آنها هیچ چیزی ندارند اما تلفن همراه دارند. چه کسی هزینه موبایل آنها را پرداخت می‌کند؟ این موبایلها پرچم داعش هستند».
وی از همین فرصت استفاده کرد و با حمله به هیلاری کلینتون رقیب دموکراتش گفت که سیاستهای مهاجرتی وی باعث وقوع چنین خطراتی خواهد شد.
ترامپ گفت: کلینتون می‌خواهد سوریها را وارد آمریکا کند. کسانی که ما اصلا آنها را نمی‌شناسیم. چی کسی می‌داند آنها سوری هستند؟ بسیاری از آنها یک مدرک شناسایی ندارند. 
اظهارات ترامپ درباره مهاجران و به ویژه مسلمانان پیش از این جار و جنجال زیادی در محافل سیاسی آمریکا به راه انداخته بود.
وی گفته بود که از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری خواهد کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.