کد خبر : 5321
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 3:50

غفلت برنامه ریزان استانی از توجه به بخش فرهنگ و هنر در اشتغال و تولید ناخالص

غفلت برنامه ریزان استانی از توجه به بخش فرهنگ و هنر در اشتغال و تولید ناخالص

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سهم مطبوعات و در کل سهم فرهنگ و هنر در بحث اشتغال و تولید ناخالص روشن نیست و در برنامه ریزی های استانی از این مسئله غفلت شده است.

 

 محمد محمدپور در دیدار اعضای خانه ی مطبوعات استان بااعلام این مطلب، گفت: گفتمان سازی در حوزه ی فرهنگ و هنر با مطبوعات محقق می شود.

محمدپور  در این نشست گفت: فرهنگ و هنر در جامعه از جایگاه ویژه ای برخورداراست و باید سهم فرهنگ و هنر در تولید ناخالص داخلی و اقتصاد ملی شناسایی شده و بتوانیم آن را ارتقا دهیم .

وی بر لزوم کیفی سازی مطبوعات تاکید کرد و افزود: یکی از گام ها در این راستا کمک به ارتقاء دانش حرفه ای روزنامه نگاران است که خانه ی مطبوعات رسالت انجام این امر را بر عهده دارد .

محمدپور بااشاره به اینکه اساسا توسعه و پیشرفت بدون نگاه فرهنگی مقدور نیست، گفت: توسعه و پیشرفت عزتمندانه در تمام زمینه های اجتماعی، اقتصادی و … تنها با پیوست و توجیه فرهنگی محقق خواهد شد.

وی، گفتمان سازی در حوزه ی فرهنگ و هنر را رسالت رسانه ها  عنوان کرد و گفت: این امر در صورت همکاری و تعامل بیش از پیش رسانه ها محقق خواهد شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد:  خانه مطبوعات عصاره مطبوعات استان بوده و به عنوان خانه خبرنگاران  استان محسوب می شود و عملکرد هرچه بهتر این نهاد نیازمند همکاری همه اصحاب رسانه استان است .

وی همچنین خانه مطبوعات استان را شورای مشورتی مدیرکل برشمرد و تاکید کرد: جریان توسعه با رسانه مممکن می شود و این شعار نیست بلکه امری مبتنی بر واقعیت است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.