کد خبر : 541
تاریخ انتشار : جمعه 10 آبان 1392 - 13:16

دستگیری اخاذ اینترنتی در تبریز

دستگیری اخاذ اینترنتی در تبریز

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
دستگیری اخاذ اینترنتی در تبریز
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که با استفاده از نرم افزار اینترنتی و از طریق تلفن همراه اقدام به تهدید و اخاذی برای انتشار عکس می‌کرد در تبریز دستگیر شد.

محمد قاسملو اظهار کرد: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه یک نفر ناشناس با استفاده از نرم‌افزار اینترنتی و از طریق تلفن همراه اقدام به تهدید و اخاذی برای انتشار عکس‌های وی کرده است.

وی افزود: اقدامات فنی لازم معمول و در نهایت متهم شناسایی و دستگیر شد، متهم به علت تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا منتقل که برابر اظهارات وی مشخص شد نامبرده اهل تبریز بوده و به علت دیدار با وی قرار گذاشته و در خصوص تهدید وی مبنی بر انتشار عکس‌هایش در اینترنت فقط هدفم کشاندن وی به سر قرار بوده است و هیچ عکسی از وی ندارم.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطر نشان کرد: با عنایت به اینکه هرگونه ارتباط مخفی در فضای مجازی و حقیقی توسط جوانان، موجبات سوء استفاده طرفین و به تبع آن تهدید و اخاذی‌های بعدی را به همراه دارد، از هرگونه ارتباط  غیرمرتبط با افراد شناس و ناشناس در فضای مجازی جداً خوداری کرده و با حفظ و صیانت از آبروی خود و خانواده، در تقویت پایه‌های خانواده و جامعه عزیز و اسلامی خود سهیم باشید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.