کد خبر : 5415
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 خرداد 1395 - 9:22

بیمقدار : رئیس جمهور برای خروج کارخانه ماشین سازی از کما اقدام کند

بیمقدار : رئیس جمهور برای خروج کارخانه ماشین سازی از کما اقدام کند

شهاب الدین بیمقدار از ارسال نامه نمایندگان استان به رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت کارخانه ماشین سازی تبریزخبر داد.

 

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیگیر مشکلات مربوط به ماشین سازی هستم گفت: طی نامه ای از رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی درخواست کرده ایم که تا ۵سال، کارخانه ماشین سازی تبریز را واگذار نکرده و برای خروج این مجموعه بی نظیر صنعتی از حالت کما، تلاش کند.

 شهاب الدین بیمقدار ، با ابراز تاسف از مسائل پیش آمده اخیر در رابطه با کمپرسورسازی و ماشین سازی تبریز گفت: این دو مجموعه صنعتی و تولیدی از بهترین و مهم ترین واحدهای استان محسوب می‌شوند و نقش بسیار مهمی در رفع نیازهای بخش عمده‌ای از کشور دارند.

وی با ابراز تاسف از نامه کارگران کمپرسورسازی به کمیته امداد امام خمینی(ره) عنوان کرد: این اقدام، یک اقدام ناشیانه و به دوز از شان کارگران این مجموعه بود. ای کاش این کارگران نیز همچون کارگران برخی از واحدهای مشکل دار صنعتی و تولیدی، از کانال قانونی، اقدام به اعتراض کرده و نتیجه اعتراض خود را از استانداری و … پیگیر می شدند.

 وی با بیان اینکه در کل، حق را به کارگران می‌دهم، ادامه داد: چهارشنبه به تبریز می آیم و از نزدیک، پیگیر مشکلات کارگران کمپرسورسازی خواهم بود.

 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا دولت، کارخانه ماشین سازی را برای بدهی های خود به گرو گذاشته است؟ عنوان کرد: دولت، بابت بدهی خود به صندوق بازنشستگی فولاد خوزستان، این کارخانه را به صندوق بازنشستگی داد ولی با توجه به اینکه مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد نیز به خزانه، بدهی داشت، دوباره به خزانه و دولت پس داده و ماشین سازی در گرو شخصی نیست.

به گفته بیمقدار، کارخانه ماشین سازی در حالت کماست و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، نامه ای خطاب به رییس جمهور  وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر امور اقتصادی و دارایی نوشته و ارسال کرده اند.

 وی تصریح کرد: در این نامه از دولت خواسته ایم که تا ۵ سال، کارخانه ماشین سازی در سدت دولت بماند و دولت، مدیریت خوبی برای این مجموعه تعیین کند و پس از این مدت، نسبت به واگذاری اصولی آن اقدام کند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.