کد خبر : 5428
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 7:07

قابلیت‏ های جدید در تلگرام ۳.۱۰

قابلیت‏ های جدید در تلگرام ۳.۱۰

 به‏ روزرسانی جدید تلگرام در قالب نسخه ۳.۱۰ قابلیت‏ های تازه ‏ای را به همراه داشته تا این نرم‏افزار پیام‏ رسان، بیش از پیش به مشخصه ‏های کاربردی مجهز شود.

به گزارش آی نیوز، بر این اساس، به‏کارگیری شمارنده جدید برای پیام‏های خوانده نشده در دستگاه‏های اندرویدی (مشابه با نمونه موجود در iOS) از جمله قابلیت‏هایی است که در قسمت گفت‌وگوهای معمولی، گفت‌وگوهای خصوصی، گروه‏ها و کانال‏ها پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این، در صورتی که پیامی را تایپ کرده و به هر دلیلی از ارسال آن صرف‌نظر کنید، متن تایپ‏شده در لیست گفت‌وگوهای شما با عنوان Draft ذخیره خواهد شد.
در صورت پاک کردن تاریخچه گفت‌وگوها نیز با پیغام جدید History was cleared روبه‌رو خواهید شد. از آنجا که این متن حتی در صورت عدم دریافت و نصب به‏روزرسانی جدید باز هم در تلگرام ویژه رایانه‏های رومیزی پیش روی کاربر قرار خواهد گرفت، می‏توان اینچنین استنباط کرد که تلگرام این قابلیت را مستقیما روی سرورهای خود فعال کرده است.
در قسمت پخش محتویات چندرسانه ‏ای نیز شاهد به‏کارگیری پخش‏کننده ادغام شده جدید با قابلیت اجرای ویدئوهای MP4 خواهید بود که البته هنوز امکان پخش فایل‏های AVI و FLV برای آن میسر نیست. پیام‏های ارسالی در سوپرگروه‏ها نیز پس از آنکه توسط شخص یا اشخاصی در گروه خوانده شوند، تیک دوم را دریافت خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.