کد خبر : 5488
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 6:49

عیادت دکتر دبیری از پیشکوست وپدر فوتبال تبریز

عیادت دکتر دبیری از پیشکوست وپدر فوتبال تبریز

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عیادت از ‘ بیوک صباغ ‘ پیشکسوت و پدر فوتبال تبریز که در بستر بیماری است، گفت: خدمات و تلاش های بی وقفه و ماندگار وی در فوتبال تبریز هرگز فراموش نخواهد شد.

شهرام دبیری روز سه شنبه در این عیادت، رسیدن به رکوردهای صباغ برای فوتبالیست‌های امروزی را غیرممکن دانست و افزود: صباغ از پیشکسوتانی است که هم در دوران بازیکنی قهرمانی ‌های متعددی برای فوتبال تبریز به ارمغان آورد و هم در دوران مربیگری تیم منتخب آذربایجان ‌شرقی را به مقام دوم ایران رساند.
وی اظهار کرد: صباغ علاوه بر توانایی های فنی و عملی در فوتبال، به لحاظ اخلاق و معرفت نیز سرآمد مربیان ورزشی و فوتبال تبریز بوده و شاگردان زیادی را هم به فوتبال کشور معرفی کرده است.
دبیری، ابراز امیدواری کرد صباغ هر چه سریع تر سلامتی خود را بازیابد و شاهد حضور پیشکسوت فوتبال تبریز در محافل ورزشی باشیم.
وی، آمادگی خود و مجموعه پزشکی‌ دبیری را برای هرگونه همکاری در جهت تسریع بهبود بیوک صباغ اعلام کرد.
‘ بیوک صباغ ‘ متولد سال ۱۳۱۵ در تبریز جزء نخستین فوتبالیست های آذربایجان است که در دهه ۱۳۴۰ به عنوان اولین بازیکن شهرستانی به تیم ملی دعوت شد و سال ها به عنوان بازیکن و مربی در خدمت تیم های مختلف تبریز بوده است.
وی صاحب ۱۰ عنوان اول تا سوم فوتبال ایران در دوران بازیکنی بوده و در دوران مربیگری نیز کارنامه موفقی را همراه با تیم های تراکتورسازی، ماشین سازی و منتخب آذربایجان شرقی در لیگ قدس داشته است.
پدر فوتبال تبریز از حدود ۲ ماه قبل با انجام ۲ عمل جراحی، از ناراحتی دستگاه گوارشی رنج می برد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.