کد خبر : 5515
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395 - 6:13

تدریس ۵ زبان خارجی جدید در مدارس

تدریس ۵ زبان خارجی جدید در مدارس

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از گنجانده شدن ۵ زبان خارجی جدید در برنامه درسی مدارس خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مخبر دزفولی در تشریح مصوبات جلسه۷۸۱ این شورا به ریاست رییس جمهوری افزود: نکته مهم در این زمینه کارآمدشدن آموزش زبان خارجی است که مقرر شد ارزیابی آن را وزارت آموزش و پرورش انجام دهد و پیرامون اهداف آموزش زبان خارجی و آموزش آن متناسب با نیازهای دانش آموزان و دانشجویان قرار شد که بررسی های لازم صورت گیرد.
به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی گفت: مقرر شد شورای عالی آموزش و پرورش و وزارت آموزش و پرورش درباره سن مناسب برای آموزش زبان خارجی به گونه ای که لطمه ای به زبان ملی و مادری وارد نشود و اقتضائات فرهنگی و ارزشی مورد توجه قرار گیرد، بررسی های لازم را انجام دهند و به همراه پیشنهادهای مرتبط به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.
مخبر دزفولی در ادامه با اشاره به مصوبه عفاف و حجاب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رئیس جمهوری در جمع بندی موضوع، وزارت کشور را مامور کرد تا با پشتوانه شورای اجتماعی خود؛ گزارش جامعی از وضعیت عفاف و حجاب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کند.
به گفته وی در این گزارش جامع باید نقاط ضعف و کاستی ها به همراه نقاط قوت و روش های خوب و اثربخش مورد ارزیابی قرار گرفته و پیشنهادهای لازم برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شود.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.