کد خبر : 5570
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1395 - 4:47

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به جواد ششگلانی تبریک گفت

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی به جواد ششگلانی تبریک گفت

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی ماشین سازی انتخاب هئیت فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان بهترین هئیت فوتبال کشور را به به رئیس این هئیت تبریک گفت.

دکتر میر معصوم سهرابی؛ رئیس سازمان ورزش شهرداری کلانشهر تبریز و مدیرعامل باشگاه فرهنگی -ورزشی ماشین سازی تبریز انتخاب هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به عنوان بهترین هیات فوتبال کشور را به حاج جواد شکلاتی رئیس هیات فوتبال استان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: …بدون شک توانمندی حضرتعالی به عنواندمدیری مدبر و توانمند در کنار بکارگیریرنیروهای متعهد؛ خلاق و ارزشی در انتخاب هیات فوتبال استان شهید پرور و ولایتمدارآذربایجان شرقی نقش اساسی داشته است.

در بخش انتهایی این پیام تبریک آمده است: من از طرف خود و قاطبه تلاشگران عرصه ورزش در نهاد اجتمایی شهرداری تبریز و همچنین باشگاه بزرگ ماشین سازی و هواداران فهیم آن انتخاب هیات فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان هیات نمونه در سطح کشور را به جنابعالی و کارکنان آن نهاد تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه توجهات و حمایت ها و همکاری مستمر آن برادر ارجمند ؛ باردیگر شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ناب بومی در عرصه ورزش فوتبال بوده و باشگاه ماشین سازی نیز بتواند به جایگاه واقعی خود دست یافته و دل حضرتعالی و قاطبه هواداران فهیم خود را مسرورسازد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.