کد خبر : 5625
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 - 8:31

استاندار آذربایجان شرقی: مقابل هم قرار دادن نظام و دولت خیانت است

استاندار آذربایجان شرقی: مقابل هم قرار دادن نظام و دولت خیانت است

اسماعیل جبارزاده روز شنبه در ستاد سیاستگذاری و گرامیداشت هفته دولت افزود: دولت متعلق به نظام و نظام نیز متعلق به مردم است.

وی با تاکید بر اینکه لازمه نظام قوی، دولت قوی است، ادامه داد: اینکه دولت توسط افراد ناآگاه و بدسلیقه مورد تهمت، افترا و هجمه قرار گیرد، خیانت به نظام است.
به گزارش ایرنا در همایش یکروزه پنجشنبه گذشته ‘از نهضت مشروطه تا محور مقاومت’ در تبریز، برخی از سخنرانان در اظهارات خود به رئیس جمهوری کشورمان توهین کردند که این اتفاق با واکنش منفی مراکز دانشگاهی و ترتیب دهندگان همایش مواجه شد و آنان با انتشار بیانیه هایی این اظهارات را محکوم کردند.
جبارزاده اظهار کرد: نباید اجازه دهیم عزت و عظمتی که از آذربایجان شرقی در اذهان عمومی وجود دارد توسط سخنرانی افرادی که رانده شده اند و هیچ تریبونی برای بیان نظرات خود ندارند، زیر سوال رود.
وی اضافه کرد: مردم آذربایجان همراه وعاشق نظام و انقلاب و ارزش های انقلاب هستند و انسان های هتاک و فحاش نیستند.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: ادب، رفتار، اخلاق و کردار از ویژگی های بارز مردم آذربایجان است و باید دقت کنیم سخنرانانی که به این استان می آیند برخلاف ویژگی های مردم آذربایجان سخنرانی نکنند.
وی ادامه داد: حق آن است که بر اساس باورهای مردم آذربایجان در این استان سخنرانی شود و این اجحاف بر مردم این خطه است که انسان های دارای مشکل به نام آذربایجان سخنان خود را مخابره کنند.
جبارزاده گفت: نباید اجازه دهیم مردم نسبت به انقلاب و تمامیت نظام دلسرد شوند و باید وحدت و همدلی را در جامعه افزایش دهیم و نگذاریم برخی افراد که منافع شان در برهم زدن این وحدت و همدلی است، موفق شوند.
وی با اشاره به برگرای هفته دولت در آذربایجان شرقی گفت: در سال های گذشته مبالغه و بزرگنمایی عملکرد دولت به فرهنگ تبدیل شده بود، ولی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بر بیان واقعیت ها تاکید شده و حق نداریم به بهانه خشنودی مردم اعداد و ارقام غیرواقعی ارائه دهیم.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: یکی از انتقادات بجا به عملکرد مدیران استانی ضعف در اطلاع رسانی است و باید در هفته دولت با بیان شفاف عملکرد سه ساله تمامی دستگاه ها، این ضعف جبران شود.
وی ادامه داد: خشنود کردن مردم از نظام وظیفه ماست و همه مدیران و مسئولان وظیفه دارند امید واقعی را در بین مردم نسبت به نظام افزایش دهند.
جبارزاده تاکید کرد: هفته دولت امسال نسبت به سنوات گذشته متفاوت تر است و به دلیل برگزاری آخرین هفته دولت در دولت یازدهم باید از تمامی روش های به روز و مرسوم جهت اطلاع رسانی به عموم مردم بهره مند شویم.
استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مخاطب ما عموم مردم است و نباید برنامه ها و گزارشات برای خواص باشد؛ باید طوری عمل کنیم که مردم عادی نیز درک کنند.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی در روزهای ۷و ۸شهریور ماه سال جاری در تبریز گفت: باید از این فرصت برای اطلاع رسانی عملکرد استان به صورت ملی بهره مند شویم.
جبارزاده افزود: تمام فرمانداران موظف به تشکیل ستادهای شهرستانی هستند تا عملکرد خود را اطلاع به عموم مردم اطلاع رسانی کنند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه اعتبارات دولتی اندک است ولی مشارکت مردم باعث شده تا طرح های مختلفی که نیاز به اعتبارات بالاتری بود در این استان اجرا شود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به درخواست رئیس جمهوری در خصوص عملکرد استان ها به صورت مستند و تصویری اظهار کرد: این موضوع به نوعی به یک مسابقه ملی تبدیل شده و باید از نظر کیفیت و محتوا باهمت هنرمندان، عکاسان و فیلمبرداران استان مجموعه ای ارزشمند ساخته شود که واقعیت ها و توانمندی استان به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.