کد خبر : 565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1392 - 8:50

گازرسانی به ۴۸۵ روستای آذربایجان‌شرقی

گازرسانی به ۴۸۵ روستای آذربایجان‌شرقی

  آی نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از گازرسانی به ۴۸۵ روستایی این استان خبر داد.

ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون گازرسانی به ۴۸۵ روستا شامل ۲۳۴ روستای در دست اجرا، ۱۱۵ روستای آماده انتخاب پیمانکار و ۱۳۶ روستای آماده طراحی پیمان، در برنامه اجرایی شرکت گاز قرار گرفته است.
وی با اشاره به رشد شتابان گازرسانی در استان زنجان تصریح کرد: اغلب پروژه‌های در دست اجرا دارای پیشرفت چشمگیر فیزیکی بوده و در مراحل پایانی اجرا قرار دارند که با اتمام سایر برنامه‌های اجرایی، شاهد بهره‌مندی حدود ۹۰ درصد خانوار روستایی استان از نعمت الهی گاز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از اجرای شبکه گازرسانی به طول ۶۴۷ کیلومتر در سال‌جاری خبر داد و عنوان کرد: امسال  ۳۹ هزار و ۳۰۰ مشترک شهری و روستایی به شمار مشترکان گاز طبیعی در استان افزوده شده است.
دینی با آغاز فصل سرما ضمن تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه، یادآور شد: مشکلی از بابت تأمین انرژی در استان وجود نداشته و مجموعه اقدامات کارکنان تلاش برای ارائه جریان مستمر و ایمن گاز و مقاوم‌سازی تأسیسات و جلوگیری از پرت گاز و ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده بوده، بنابراین همیاری و مشارکت مردم در نهادینه‌سازی مصرف بهینه در جامعه و بهبود شرایط اقتصادی استان امری ضروری و زمینه‌ساز تحقق توسعه پایدار خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.