کد خبر : 567
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1392 - 9:02

توهین تماشاگران قرچک به شمسایی با برنامه قبلی بود

توهین تماشاگران قرچک به شمسایی با برنامه قبلی بود

آی نیوز: مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه در بازی بعدی به صدر جدول بازمی‌گردیم گفت: توهین تماشاگران قرچک به وحید شمسایی با برنامه قبلی بود.

فرزین دبیری اظهار کرد: تیم دبیری در مقابل تیم شهید منصوری قرچک بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و در این بازی شش یا هفت فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و می‌توانستیم تیم منصوری را شکست دهیم، اما داور مسابقه مانع از برد تیم ما شد.
وی افزود: امیدوارم من در مورد داوری اشتباه کرده باشم، اما کم کم داوری‌ها علیه تیم دبیری سوق پیدا می‌کند و در این بازی سهرابی تیم ما را پنج خطا کرده و در ۱۰ ثانیه مانده خطای ششم را بدون دلیل گرفت تا منصوری از نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.
دبیری در مورد اخراجش از زمین مسابقه گفت: من کاری نکرده و فقط به داور مسابقه گفتم خطایی صورت نگرفته و چرا پنالتی گرفتی؟ که ایشان  من را اخراج کرد.
فرزین دبیری در همین مورد خاطرنشان کرد: آقای سهرابی چون فکر می‌کند چند مسابقه در جام جهانی و جام ملت‌های اروپا سوت زده بهترین داور است، در حالی که وی در دیدار  شهرداری تبریز با گیتی پسند اصفهان نیز قضاوت ضعیفی داشته و بازی را به جنجال کشاند و موجب شکست تیم شهرداری تبریز شد.
حرکت تماشاگران خودش جوش نبود
فرزین دبیری در مورد جو سالن قرچک گفت: در این سالن شدیدترین توهین‌ها به وحید شمسایی شده و با بنرهایی که در سالن نصب شده بود، مشخص شد که حرکت تماشاگران خودجوش نبوده و با نیت قبلی و برنامه‌ریزی این توهین‌ها صورت گرفت و واقعا جای تاسف دارد که به وحید شمسایی اسطوره فوتسال آسیا و جهان چنین اهانتی‌های شود.
وی در مورد حریف بعدی تیم دبیری گفت: تیم شهرداری ساوه از یک مربی مجرب به نام سید مهدی ابطحی بهره می‌برد که در فوتسال دارای سبک بوده و  دیدیم که تیم شهرداری ساوه را در بازی  مقابل تیم شگفتی‌ساز هلال احمر متحول کرده و به پیروزی رساند و نباید این تیم را دستکم بگیریم.
سه مهره اصلی تیم را نداشتیم
دبیری گفت: در بازی مقابل منصوری سه بازیکن اصلی تیم به نام‌های وحید شمسایی، فرهاد فخیم و امید ابراری‌نیا را نداشته و با نصرالله مومن نیز به مرز آمادگی مطلوب نرسیده بودیم، با این وجود با بدشانسی پیروزی را از دست دادیم.
وی یادآور شد: با این تساوی تیم دبیری چیزی از دست نداده و تنها با تفاضل گل در رده دوم قرار گرفته است و هفته آینده با پیروزی بر تیم شهرداری ساوه به صدر جدول باز خواهد گشت.
تیم دبیری تبریز در پایان هفته نهم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند اصفهان در رده دوم جدول قرار گرفت.
این تیم در هفته دهم در خانه خود میزبان شهرداری ساوه است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.