کد خبر : 570
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1392 - 18:50

تلاش نماینده تبریز برای انتقال تیم ماشین سزای به آذرشهر!

تلاش نماینده تبریز برای انتقال تیم ماشین سزای به آذرشهر!

آی نیوز: میر هادی قره سید رومیانی و هئیت فوتبال شهرستان آذرشهر به دنبال انتقال امتیاز تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به آذرشهر هستند.

طی صورت جلسه ای که امروز صبح در محل هئیت فوتبال آذربایجان شرقی به امضای جواد نجار ششگلانی رئیس هئیت فوتبال آذربایجان شرقی و میرهادی قره سید رومیانی نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی رسیده است مقرر گردیده است تا تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به آذرشهر منتقل و توسط هئیت فوتبال این شهر مدیریت شود.
نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر نیز تعهد داده است تا مذاکره با اسپانسرهایی را برای اداره این تیم در شهر آذرشهر بر عهده بگیرد و بودجه خوبی نیز برای این تیم جذب نماید.
این اتفاق در حالی روی می دهد که صالح هوشیار نماینده سینا محمدپور بهره بردار و مدیرعامل فعلی تیم ماشین سازی تبریز نیز در این جلسه حضور داشته است.
در متن صورت آمده است با توجه به مهیا بودن زیرساخت های ورزشی آذرشهر از جمله استادیوم این شهر تیم ماشین سازی به این شهر منتقل می شود تا توسط هئیت فوتبال آذرشهر مدیریت شود.
خبر انتقال تیم ماشین سازی تبریز به آذرشهر در حالی منتشر می شود که نه از طرف هئیت فوتبال آذربایجان شرقی و نه از طرف آقای قره سید توجیه و توضیح قانع کننده ای در مورد جدا نمودن تیم ماشین سازی تبریز از هوادارانش و انتقال آن به یک شهر کوچک که شاید ۱۰۰ نفر طرفدار تیم ماشین سازی نیز در آن ساکن نباشد صورت نگرفته است.
تا دیروز اگر مسئولان به دنبال حفظ ماشین سازی بودند مسئله اصلی و توجیه اصلی شان سابقه این باشگاه و هواداران پرشمار آن بوده است اما در مسئله اخیر مسائل دیگری بر جلب نظر هواداران سایه افکنده است.
در نیت خیر نماینده محترم مردم تبریز اسکو و آذرشهر و همچنین رئیس هئیت فوتبال استان در حفظ تیم ماشین سازی تبریز شکی نیست .
اما باید متذکر شد هزاران هوادار ماشین سازی تبریز که سالیان سال است نگاه تبعیض آمیز برخی مسئولان به تیم های ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی را تحمل کرده اند و اکنون نیز شاهد رخت بربستن تیم ماشین سازی از خانه و کاشانه خود و رفتن به دیاری که کمترین طرفداری در آن دارد هستند.
سایت هواداران ماشین سازی تبریز در راستای عمل به رسالت اطلاع رسانی خود با مدیران و مسئولان استانی، با دیگر نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفتگو خواهد نمود تا نظر آنان را نیز در این مورد جویا شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.