کد خبر : 5715
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 8:13

اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود

اجازه نمی‌دهیم بحث‌های انتخاباتی، وارد کارزار خدمتگزاری شود

شهردار تبریز با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تاکید کرد: فضای ارزشمند خدمتگزاری، به هیچ عنوان نباید تحت الشعاع مباحث انتخاباتی، سیاسی و جناحی قرار گیرد.

 دکتر صادق نجفی در جمع مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: هم اکنون، برنامه های خدمت رسانی شهر به یکی از تاثیرگذارترین و حساس ترین دوره های خود رسیده است؛ در چنین فضای ارزشمندی، اجازه نمی دهیم بحث های سیاسی و حزبی، وارد کارزار خدمتگزاری شود.
وی با تاکید بر این که تمرکز مدیران اجرایی نباید مخدوش شود، متذکر شد:  مدیرانی که تمایلی برای حضور در عرصه انتخابات و فعالیت حزبی دارد، تا پایان شهریور استعفای خود را ارایه دهند و به علایق انتخاباتی خود بپردازند؛ در غیر این صورت، اجازه نمی دهیم برنامه های اجرایی شهر و امکانات و اموال شهرداری، مورد بهره برداری های انتخاباتی قرار گیرد.
شهردار تبریز یادآور شد: شهرداری تبریز، مانند انتخابات مجلس دهم، تمام ظرفیت های خود را معطوف مشارکت بانشاط شهروندان و استفاده منضبط از فضای تبلیغاتی شهر خواهد کرد؛ با این حال، بحث های حزبی و گروهی، نیازمند یک فضای دیگر است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.