کد خبر : 5760
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 9:58

اقدم: خطیبی سرمایه فوتبال آذربایجان است/هواداران ماشین‌سازی تنها یک بار اشتباه کردند

اقدم: خطیبی سرمایه فوتبال آذربایجان است/هواداران ماشین‌سازی تنها یک بار اشتباه کردند

سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: رسول خطیبی از سرمایه‌های فوتبال آذربایجان است.

مجید اقدام اظهار داشت: ۹۹ درصد از هواداران تیم ماشین‌سازی تبریز حامی رسول خطیبی بوده و می‌دانند که این مربی نهایت تلاش خود را برای ماشین‌سازی کرده و خواهد توانست تیم را از وضعیت فعلی خارج کند.
وی یادآور شد: خطیبی در تمرینات پشتکار، جدیت و مدیریت خوبی دارد و تمرینات تیم به سبک و سیاق تیم‌های اروپایی است و‌ این تیم تازه شکل پیدا کرده و نیاز به حمایت دارد.
وی گفت: کارنامه رسول خطیبی برای همه مشخص است و وی بازیکنی بود که در تمامی رده‌های ملی بازی کرده و تنها مربی بومی است که موفق شده تیمی از را به لیگ برتر برساند و تیم‌های گسترش‌فولاد و ماشین‌سازی تبریز با هدایت خطیبی لیگ برتر شدند و به نظر من آقایان نجفی و سهرابی در اعتماد به وی در لیگ برتر بهترین تصمیم را گرفته بودند.
رییس کانون هواداران ماشین‌سازی تبریز افزود: افتخار می‌کنیم که رسول خطیبی هم دوران بازیکنی‌اش را از تیم های پایه ماشین‌سازی شروع کرده و استارت مربیگری‌اش هم در سال ۹۰ با حمایت آقای دبیری ‌از این تیم آغاز کرده و اگر حق‌کشی برابر تیم ماشین‌سازی در آخرین هفته مسابقات در آن سال نبود، رسول خطیبی ۵ سال پیش ماشین‌سازی را به لیگ برتر می‌رساند، ولی امسال با تلاش فراوان این امر محقق شد.
اقدم‌ تصریح کرد: وی در تراکتورسازی نیز تیم بسیار خوبی را بسته بود که قهرمان نیم‌فصل شده و می‌توانست در پایان فصل نیز به همین عنوان دست یابد و به عنوان رییس کانون هواداران ماشین‌سازی تبریز عنوان می‌کنم هواداران تیم ماشین‌سازی با قاطعیت از رسول خطیبی حمایت کرده و خواهند کرد و همدلی وفهم بالآی هواداران ماشین‌سازی اجازه حاشیه‌سازی به هیچکس نخواهد داد.
وی افزود: در ابتدای فصل تیم‌های دیگری نیز خواهان رسول خطیبی بودند، اما وی در تبریز ماند تا همچنان در خدمت فوتبال تبریز باشد.
هواداران ماشین سازی یک بار اشتباه کردند
مجید اقدم گفت: هواداران ماشین‌سازی تنها یک بار اشتباه کردند که از علی شیردل حمایت نکردند، مربی که در ۱۰ سال ۹ بار ماشین‌سازی را قهرمان تبریز کرده، اما وقتی وی را کنار گذاشتند وضعیت تیم ضعیف شده و بعد از وی هر مربی که آمد علی شیردل نشد.
وی در مورد ناصر حجازی گفت: در فصل اول حضور مرحوم ناصر حجازی، ماشین‌سازی خوب نتیجه نمی‌گرفت، اما با صبر و شکیبایی هواداران تیم رفته رفته نتایج ماشین‌سازی روند رو به رشد گرفته و در نهایت با هدایت وی مقام هفتم ایران را کسب کرده و با پیروزی بر بهمن نقش بسزایی در تغییر قهرمان لیگ داشت.
سرپرست تیم ماشین‌سازی افزود: اما در سال دوم ایشان در اواسط فصل سرمربی تیم استقلال شدند و با رفتن وی و سه بازیکن تاثیرگذار این تیم به نام‌های علی‌رضا اکبرپور، جاوید شکری و ایوب اصغرخانی به استقلال، ماشین سازی افت کرد و در نهایت در پایان فصل سال ۷۵ سبزپوشان تبریز به لیگ دسته دو کشور سقوط کرد و بیست سال زمان برد تا ماشین‌سازی به لیگ برتر  بازگردند.
اقدم در خاتمه سخنان خود گفت: جا دارد ‌‌یک تشکر‌ و تبریک ویژه از شهردار محبوب و مردمی تبریز که به عنوان بهترین شهردار ایران انتخاب شد را داشته باشم و همچنین زحمات دکتر سهرابی و هیات مدیره محترم باشگاه ماشین‌سازی قدردانی کنم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.