کد خبر : 579
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 10:23

جبارزاده: نباید بودجه شهرداری برای امور غیرضروری هزینه شود

جبارزاده: نباید بودجه شهرداری برای امور غیرضروری هزینه شود

آی نیوز: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که شهرداری با سایر دستگاه‌ها متفاوت است، گفت: درآمد شهرداری از شهروندان تامین می‌شود و مردم نظاره‌گر عملکرد مدیران شهری هستند، از این رو نباید بودجه شهرداری برای امور غیرضروری هزینه شود.

 

اسماعیل جبارزاده در آیین معارفه شهردار جدید تبریز، با اشاره به این که مدیران استان و نمایندگان مردم از نیروهای باتجربه و باسابقه انقلاب هستند، افزود: جمع شدن این نیروهای باتجربه در یک مقطع زمانی در کنار یکدیگر ظرفیتی است که موتور محرکه آن، وحدت و همدلی است.

وی با بیان این که مسئولیت در نظام اسلامی، فرصتی برای خدمت به مردم و تقرب به خدای متعال است، خاطر نشان کرد: مردم ما قدردان خدمات خالصانه و صادقانه خادمان خود هستند و هر کس که در گذشته برای خدمت به مردم قدمی برداشته باشد، امروز مردم به نیکی از او یاد می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از خدمات و تلاش‌های علیرضا نوین، شهردار سابق تبریز و اعضای سومین دوره شورای اسلامی این شهر، برای شهردار جدید تبریز و اعضای شورای شهر آرزوی موفقیت کرد.

وی با بیان این که شهرداری با سایر دستگاه‌ها متفاوت است، افزود: درآمد شهرداری از شهروندان تامین می‌شود و مردم نظاره‌گر عملکرد مدیران شهری هستند، از این رو نباید بودجه شهرداری برای امور غیرضروری هزینه شود.

جبارزاده تصریح کرد: مطمئنم که با مدیریت آقای نجفی و اعضای محترم شورای شهر، بودجه شهرداری در جهت عمران و آبادانی تبریز هزینه خواهد شد و امیدواریم دوره مسئولیت ایشان، صفحه جدیدی از توسعه شهری تبریز با استفاده بهینه از منابع مردم باشد.

استاندار آذربایجان شرقی وجود اختلاف سلیقه در مدیریت‌ها را طبیعی دانست و گفت: آن چه مهم است نیت خیر همگان در خدمت به مردم است و امیدواریم این اختلاف سلیقه‌ها موجب توسعه و عمران شهر شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم تبریز را از نظر زیبایی، آبادانی و رعایت حقوق شهروندی به جایگاه اصلی آن برسانیم و با همت همه مسئولان و اعضای شورای شهر، دین خود را به مردم تبریز ادا کنیم.

در این آیین صادق نجفی به عنوان پنجاه و پنجمین شهردار تبریز معرفی و از خدمات علیرضانوین، شهردار سابق و حسین اکبری، سرپرست شهرداری تبریز قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.