کد خبر : 5819
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 9:23

فراخوان طراحی معماری مجموعه المان و یادمان تشیع در تبریز انتشار

فراخوان طراحی معماری مجموعه المان و یادمان تشیع در تبریز انتشار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، از انتشار فراخوان طراحی معماری برای مجموعه المان و یادمان تشیع در تبریز خبر داد.

علی فرخی با اعلام این خبر گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در راستای تحقق اهداف خود، مبنی بر ایجاد و خلق بسترهای مناسب معماری و شهرسازی اسلامی و هویت بخشی و سامان دهی بصری و همچنین ارتقای کیفی فضای شهری بر مبنای آموزه های اسلامی اقدام به انتشار فراخوانی برای طراحی معماری یادمان تشیع کرده است.

وی افزود: بر این اساس، سازمان زیباسازی از کلیه معماران، طراحان، هنرمندان و نیز کلیه علاقمندان فرهنگ و هنر تشیع و شهروندان و صاحبان ذوق، در سراسر کشور دعوت می نماید که در طراحی المان و یادمان تشیع تبریز به صورت فردی یا گروهی اقدام به همکاری نمایند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، همچنین در باره شرایط فراخوان و نحوه شرکت در آن نیز ،تصریح کرد: در فراخوان منتشر شده، تمامی اهداف در زمینه مشخصات فنی و خواسته های طرح، نحوه ارائه طرح و مهلت ارسال مدارک و دیگر ویژگی های آن، لحاظ شده است و علاقمندان به شرکت در این فراخوان، می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی سازمان زیباسازی، از جزییات آن مطلع شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.