کد خبر : 5832
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 7:16

نماینده تبریز در مجلس: انتخاب رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی زمینه ساز افزایش اعتماد زنان به دولت است

نماینده تبریز در مجلس: انتخاب رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی زمینه ساز افزایش اعتماد زنان به دولت است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان خانه ملت از انتخاب زهرا احمدی پور به عنوان معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدردانی کرد و گفت: این انتخاب زمینه ساز افزایش اعتماد زنان به دولت است.

زهرا ساعی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به نامه چندی پیش فراکسیون زنان به رییس جمهوری درباره بکارگیری زنان در معاونت های مختلف وزارتخانه ها، اظهار کرد: حسن انتخاب دکتر روحانی و ارزش گذاری وی به نامه این فراکسیون، زمینه ساز ارتقا اعتماد عمومی زنان به دولت خواهد بود و ما نیز این انتخاب را بسیار ارزنده تلقی می کنیم.
وی افزود: توانمندی زنان در عرصه های مختلف بارها به اثبات رسیده و باید با اعتماد به آنان زمینه فعالیت و ظهور زنان را در بخش های مختلف ایجاد کرد.
وی با اشاره به موفقیت زنان در عرصه های ورزشی، علمی، فرهنگی، هنری و غیره، عنوان کرد: زنان در بسیاری از حوزه ها موفق عمل کرده اند که نمونه های این موفقیت را می توان در هر زمینه ای مشاهده کرد.
ساعی با اشاره به سابقه موفق احمدی پور، ابراز کرد: انتخاب یک زن در کسوت مهمی چون معاونت رییس جمهوری قطعا به نفع این سازمان و ارتقای جایگاه آن خواهد بود و بنده به عنوان عضوی از فراکسیون زنان نسبت به این انتخاب قدردانم.
رئیس جمهوری روز گذشته در حکمی خانم زهرا احمدی پور را به عنوان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.
‘زهرا احمدی پور’ دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و جغرافیا و برنامه ‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و عضو شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
او مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۲ و معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ را در کارنامه خود دارد.
احمدی پور همچنین تیرماه سال گذشته به سمت مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور منصوب شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.