کد خبر : 5838
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 7:29

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان آباد از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ سیاوش علیفام در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ویلادر سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارق حرفه ای سابقه دار مظنون شدند.

علیفام تاکید کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان؛ از دست داشتن این فرد در سرقت ها، با هماهنگی مقام قضائی سارق دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم به ۱۰ فقره سرقت از قبیل سرقت لب تاب، رایانه، تلویزیون، سرویس طلا، النگو، انگشتر، پمپ آب، سنگ فرز و جاروبرقی به ارزش۸۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از دستگیری سارق و کشف دو دستگاه خودروی سرقتی در شهر جدید سهند خبر داد.

سرگرد محمد نعمتی در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع دو فقره سرقت خودرو در شهر جدید سهند شهرستان اسکو، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: رئیس کلانتری ۱۲ سهند، در حین گشت زنی در سطح شهر، یکی از خودروهای را در یکی از خیابان ها مشاهده و بلافاصله آن را توقیف و راننده را دستگیر کرد.

نعمتی افزود: متهم در بازجویی های علمی به سرقت دو دستگاه خودرو اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: مالکان وسایل نقلیه بایستی ضمن تجهیز خودرو  خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان و … با رعایت مواردی چون عدم پارک خودرو در نقاط تاریک و خلوت، از وقوع این گونه سرقت ها پیشگیری کرده و در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک ، بلافاصله مراتب را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف کالای قاچاق خارجی به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال خبر داد.

سرگرد محمد نعمتی در تشریح این خبر گفت: اکیپ گشت کلانتری ایلخچی در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و آن را جهت بررسی متوقف کرد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو، مقادیری کالای قاچاق خارجی شامل یک دستگاه لباسشویی، یک دستگاه جارو برقی ، ده دستگاه اتو ، یک دستگاه ماکروفر، دو دستگاه تلویزیون و … همگی به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال کشف و راننده را دستگیر کردند.

نعمتی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضائی معرفی شد،افزود: نیروی انتظامی بصورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه خبر در زمینه قاچاق از طریق تلفن ۱۱۰،می باشد.

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲۴۰هزار نخ سیگار قاچاق خارجی خبر داد.

سرهنگ رمضان الهوردیان اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵در محور های مواصلاتی این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۲۴۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در مارکهای مختلف کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالای مکشوفه ۸۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بناب در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از کشف انواع البسه خارجی قاچاق خبر داد.

سرهنگ فریدون حیدری گفت: به دنبال مبارزه جدی و بی امان با پدیده شوم قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی کشوردر سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”، طرح های مختلف انتظامی و اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا ماموران فرماندهی انتظامی بخش صوفیان در حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودروی سورای  مشکوک که دربازرسی از این خودروها ۳۰۰۰ عدد انواع البسه خارجی کشف و ضبط شد.

حیدری با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سه نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.