کد خبر : 5868
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 5:00

پدیده ۱ – ماشین‌سازی ۰؛ شکستی دیگر! چه باید کرد؟

پدیده ۱ – ماشین‌سازی ۰؛ شکستی دیگر! چه باید کرد؟

 تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در خانه حریفش بازی را واگذار کرد.

یکی از دیدارهای های هفته یازدهم لیگ برتر به بازی دو تیم پدیده و ماشین سازی اختصاص داشت، که در پایان این شاگردان محمدرضا مهاجری بودند که موفق شدند با برتری مقابل میهمان خود هر ۳ امتیاز را در مشهد نگه دارند و تا قبل از انجام بازی های دیگر تا رتبه هفتم بالا بیایند؛ آن ها هفته دهم را مقابل صبا با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. اما با ثبت این شکست برای ماشین سازی وضعیت رسول خطیبی پیچیده تر شد و تیم او در قعر جدول جای گرفته است.

هفته یازدهم لیگ برتر؛ پدیده خراسان – ماشین‌سازی تبریز؛ ورزشگاه ثامن مشهد؛ جمعه ۵ آذرماه ۹۵؛ ساعت ۱۴:۳۰

داور: محمدرضا اکبریان، کمک‌ها: یعقوب حجتی و حمیدرضا کنعانی، داور چهارم: روح‌الله شریفی – ناظر داوری: نادر جعفری.

اخطار:دقیقه ۶۷ حامد پاکدل از ماشین سازی، دقیقه ۸۴ محمدرضا خرسند نیا از پدیده، دقیقه ۹۰ ادسون هنریکه از ماشین سازی

ترکیب پدیده: شهاب گردان، حسین مرادمند، وارازداد هارویان، کریم احمدی، محمدرضا ناصحی، یونس شاکری، محسن یوسفی، ابوالحسن جعفری، معین عباسیان (۸۳ فرزاد زامهران)، مهرداد کفشگری (۳۷ محمدرضا خرسندنی) و سوبا (۷۰ حسین مهربان).

سرمربی: محمدرضا مهاجری.

ترکیب ماشین سازی:فرناندز مونیر مانوئل، ادسون هنریکه، سامان نریمان جهان(۶۲ مهرداد بایرامی)، کاخا، امین قاسمی نژاد، آندرانیک تیموریان(۳۸ رضا محفوظی)، سجاد رهبر، حامد پاکدل، علی دین دار (۸۰ بهرام احمدی)، میرمهدی قریشی.

سرمربی: رسول خطیبی.

شرح بازی:

دیدار دو تیم پدیده و ماشین سازی در شرایطی در نیمه اول برگزار شد که دو تیم بازی در دمای هوای زیر ۵ درجه را تجربه کردند. این دیدار در نیمه اول تحت تاثیر هوای سرد مشهد قرار گرفت و دو تیم نتواستند نمایش هیجان انگیزی را ارائه دهند و به جز دو سه صحنه، موقعیتی را روی دروازه ها شاهد نبودیم.

اولین موقعیت جدی در این دیدار با ارسال احسان جعفری و ضربه تمام کننده معین عباسیان به تنها گل این دیدار در نیمه اول تبدیل شد و دو تیم در ادامه هم به جز ضربه “سوبا” در دقیقه ۴۰ موقعیتی نداشتند. ماشین سازی در این دیدار نتوانست به سمت دروازه پدیده حرکت کند و در انتهای این نیمه رسول خطیبی با بیرون کشیدن کاپیتان خود تصمیم به ایجاد تغییر در سیستم خود کرد تا چشم به نیمه دوم داشته باشد.

در نیمه دوم بازی گرم‌تر از نیمه اول آغاز شد و این تیم پدیده بود که در همان دقایق ابتدایی حملات خطرناکی را روی دروازه میهمان خود ایجاد کرد؛ در یکی از همین صحنه ها تیم پدیده به گل دوم خود رسید که توسط داور آفساید اعلام شد.

در ادامه شاگردان رسول خطیبی عملکرد بهتری داشتند و هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند؛ در یکی از همین حملات تنها دیرک عمودی دروازه مانع گلزنی نریمان جهان برای ماشین سازی شد. تیم پدیده که همچنان به حملات خود ادامه می داد در دقیقه ۸۵ صاحب ضربه پنالتی شد که مانوئل ضربه محسن یوسفی را دفع کرد تا اختلاف بیشتر از این نشود. در دقایق انتهایی هم تیم پدیده به دفاع روی آورد و توانست بدون دردسر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

اتفاق ویژه:

پیش از آغاز این دیدار تعدادی از شهروندان تبریزی به دلیل سانحه برخورد دو قطار جان خود را در سفر به مشهد از دست دادند و در ابتدای بازی هم یک دقیقه سکوت در واکنش به همین اتفاق و مرگ پدر رضا حقیقی در نظر گرفته شد.

بهترین بازیکن:

معین عباسیان در دیدار مقابل ماشین سازی علاوه بر به ثمر رساندن گل پیروزی بخش این تیم در درگیری ها هم حضوری مستقیم داشت و مانع از شکل گیری حملات ماشین سازی در خط دفاعی تیم پدیده شد. در دقایق پایانی این دیدار هم به دلیل مصدومیت جای خود را به بازیکن دیگری داد.

شرح گل:

۱-۰(پدیده خراسان) در دقیقه ۲۱ دیدار دو تیم روی نفوذ احسان جعفری از سمت چپ خط دفاعی ماشین سازی و ارسال این بازیکن روی دروازه، معین عباسیان موفق شد پشت سر مدافعین با یک ضربه، دروازه تیم ماشین سازی را باز کند.

دقایق حساس:

دقیقه ۵۴: جدی ترین موقعیت تیم ماشین سازی روی یک حرکت در عمق و توسط سامان نریمان جهان ایجاد شد و ضربه این بازیکن در حالی که از شهاب گردان عبور کرده بود به تیر عمودی برخورد کرد تا این تیم، با بدشانسی از رسیدن به گل تساوی باز ماند.

دقیقه ۶۷: ضربه محسن یوسفی از پشت محوطه جریمه به همان جایی رفت که مانوئل، گلر تیم ماشین سازی حضور داشت و در برگشت مدافعین تیم ماشین توپ را دور کردند.

دقیقه ۸۶: ضربه پنالتی محسن یوسفی که در پی حرکت یونس شاکری به دست آمده بود، با تشخیص خوب دروازه بان لالیگایی تیم ماشین سازی مهار شد.

در حاشیه:

* در این دیدار هم استقبالی توسط هواداران به عمل نیامده است و این دیدار در سرمای مشهد و با حضور تعداد کمی هوادار در حال برگزاری است.

* پیش از آغاز این دیدار یک دقیقه سکوت به دلیل مرگ پدر رضا حقیقی، هافبک تیم پدیده و همچنین چند هوادار تیم ماشین سازی که در سانحه قطار جان خود را از دست دادند، در نظر گرفته شده بود.

* این دیدار با حضور کمتر از ۱۰۰ هوادار، یکی از کم تماشاگرترین بازی های لیگ به حساب می‌آید.

* دما در شهر مشهد ۱- می‌باشد و در شاندیز که محل برگزاری این دیدار است ۵- است.

* هواداران کم تعداد این دیدار برای فرار از سرما با مساعدت مسئولین مشهدی به جایگاه وِیژه رفته اند.

* معین عباسیان، زننده تک گل مسابقه در دقیقه ۶۲ با مصدومیت مواجه شد و برای مداوا به بیرون زمین برده شد.

* سرمای هوا در مشهد باعث شده تا هواداران کم شمار این دیدار بیشتر از ۱۶۵ نفر نباشند و ایستاده بازی را دنبال کنند.

* در یکی از صحنه های خطرناک روی دروازه تیم پدیده، محمدرضا مهاجری به شدت به عملکرد شهاب گردان اعتراض داشت و حتی یکی دو متری به داخل زمین رفت که با مداخله سایر اعضای کادر فنی آرام شد و کار را ادامه داد.

* داور یک تذکر جدی به رسول خطیبی به خاطر اعتراض های او در کنار خط داد.

* در دقایق پایانی این دیدار و به دلیل مصدومیت یونس شاکری، تیم پدیده ۱۰ نفره کار را به پایان برد. مهاجری هر سه تعویض خود را انجام داده بود و تیم پدیده مجبور به بازی کردن با ۱۰ نفر شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.