کد خبر : 5878
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 9:29

بیمقدار: مسئولان اجرایی در حادثه قطار تبریز-مشهد نمره ی مردودی گرفتند

بیمقدار: مسئولان اجرایی در حادثه قطار تبریز-مشهد نمره ی مردودی گرفتند

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر از عملکرد مسئولان اجرایی در حادثه تلخ قطار تبریز مشهد انتقاد کرد.

شهاب الدین بیمقدار اظهار داشت : مسئولان اجرایی باید در شناخت خواسته های مردم آذربایجان دقت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه حادثه پیگیر مسائل مربوط به حادثه بوده است افزود: طریقه ی عمل مسئولان امداد و بدتر از آن مسئولان راه آهن و هماهنگی خطوط از نظر مردم آذربایجان نمره مردودی گرفتند.

بیمقدار با اشاره به سابقه ی چنین حوادثی افزود: با وجود سابقه ی چنین حادثه ای دیگر قابل قبول نیست که مسئولان حتی راه بررسی مشکل را ندانند و سردرگم عمل کنند. با گذشت ساعتها از زمان حادثه متأسفانه همچنان پاسخ مناسبی از مسئولان امر نشنیده ایم و تاسف بار تر اینکه در زمان حادثه نیز امداد رسانی ساعتها به طول انجامیده و کلیه مسئولان و مجریان سردرگم و بلاتکلیف عمل کرده اند.

وی ضمن تشکر از نامه ی ریاست جمهوری به معاون اول و تأکید بر پیگیری امر ادامه داد: با وجود عزم جدی مسئولان رده ی اول دستگاه اجرایی کشور رده های پایین تر و مدیران و مسئولان اجرایی هم باید در انجام وظایف خود جدیت بیشری نشان دهند و تمامی مسئولان پاسخگوی خطای خود باشند؛

بیمقدار افزود: در این جهت مجلس هم از تمام ظرفیت های قانونی برای مشخص شدن ابعاد حادثه و مشخص شدن مقصرین این حادثه تلخ استفاده خواهد کرد و ما نمایندگان استان تا رسیدن به پاسخ صحیح و دلیل اصلی حادثه نخواهیم نشست. شایسته است مسئولان و مسببین حادثه به شکلی که شایسته ملت شریف آذربایجان باشد از این مردم غیور عذرخواهی کنند و به فکری برای تسکین هر چند اندک از این غم بزرگ این ملت باشند.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر با اشاره به بیانیه مهم رهبر انقلاب در این خصوص گفت: همانگونه که در بیانیه رهبر انقلاب در خصوص حوادث دردناک شهادت زائران در عراق و تصادف قطار آمده است ، دغدغه حل ریشه‌ای این مصائب دردناک باید اولویت مسئولان باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.