کد خبر : 5883
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1395 - 8:44

بروز خطای انسانی نشانه ای از مشکل دار بودن سیستم مدیریتی راه آهن است

بروز خطای انسانی نشانه ای از مشکل دار بودن سیستم مدیریتی راه آهن است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: هرچند اعلام شده است که عامل حادثه قطار تبریز – مشهد خطای انسانی بوده است اما این مسئله نشان می دهد که مدیریت راه آهن دارای مشکل سیستمی است که خطای انسانی چنین فاجعه ای را به بار می آورد.

شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با تسلیت فوت تعدادی از همشهریان در حادثه قطار تبریز به مشهد به بازماندگان و مردم شریف استان گفت: شورای شهر و شهرداری تبریز باید تمام تلاش را برای کاهش آلام خانواده های جانباختگان و مجروحان این حادثه انجام دهند.

وی همچنین با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه تعدادی از زائرین اربعین حسینی گفت: مراسم بزرگ اربعین حماسه ای بود که نیروی اسلام و جهان تشیع را نشان داد و تلاش های مذبوهانه گروههای تروریستی هیچوقت در راه متوقف کردن حرکت روبه رشد و جلوی تشیع نتیجه نخواهد داد و شیعه و اسلام روزبروز رشد می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین سالروز شهادت امام رضا (ع)، رحلت پیامبر اعضم حضرت محمد (ص) تسلیت گفت و اظهار داشت: هفته گذشته همچنین استاد سلیم موذن زاده دار فانی را وداع گفت که این ضایعه را هم تسلیت می گوییم .

وی همچنین با تسلیت ضایعه درگذشت مرجع تقلید و عالم برجسته آیت الله موسوی اردبیلی گفت: این عالم وارسته از انقلابیون و پیشگامان انقلاب اسلامی بودند که خدمات زیادی به انقلاب و کشور کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.