کد خبر : 5890
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 - 13:14

حاجی زاده خبر داد: تصویب پرداخت بدهی تراکتور به لوپز

حاجی زاده خبر داد: تصویب پرداخت بدهی تراکتور به لوپز

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز از تصویب لایحه ی کمک مالی به باشگاه تراکتورسازی در این کمیسیون خبر داد.

 

 

سعید حاجی زاده با اشاره به جلسه فوق العاده امروز کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای شهر که برای رسیدگی به لایحه ی دو فوریتی کمک دو میلیارد ریالی شهرداری به باشگاه تراکتورسازی تشکیل شده بود، گفت: این کمیسیون پس از بررسی موضوع و با توجه به تحقق نیافتن مصوبه ی پارسال شورا مبنی بر کمک غیرنقدی پنج میلیارد ریالی به تیم فوتبال تراکتورسازی، با کمک نقدی دو میلیارد ریالی به این باشگاه موافقت کرد.

 

این لایحه ی دو فوریتی در جلسه یکشنبه گذشته صحن شورا، برای بررسی بیشتر و اعلام نظر به کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی ارجاع شد و برای تصویب نهایی در جلسه یکشنبه هفته آینده صحن شورا دوباره مطرح خواهد شد.

 

حاجی زاده تاکید کرد این کمک به منظور حل بخشی از مشکلات مالی تیم تراکتورسازی در پرداخت طلب لوپز برزیلی که از سنوات قبل مانده و به فیفا شکایت کرده است صورت می گیرد.

 

کمیته ی استیناف فیفا اخیرا در رسیدگی به شکایت یکی از بازیکنان خارجی تراکتورسازی، به این باشگاه دو هفته مهلت داده است که در صورت پرداخت نکردن بدهی ۱۰۰ هزار دلاری مربوط، به کسر شش امتیاز در لیگ برتر رای خواهد داد.

 

وی ابراز امیدواری کرد تیم تراکتورسازی با حل این مشکل و دور ماندن از حواشی اینچنینی، همچنان در مسیر قهرمانی حرکت کند و نخستین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال، جام قهرمانی را به تبریز بیاورد.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم اکنون با ۲۳ امتیاز و بدون باخت، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهزاد قوشاچای چهارشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹

لوپز قاتل چیپس پولیس