کد خبر : 603
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 11:54

استاندار آذربایجان شرقی: در تغییر افراد به دنبال تخریب نیستم

استاندار آذربایجان شرقی: در تغییر افراد به دنبال تخریب نیستم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در تغییر افراد و مدیران به دنبال تخریب نخواهم بود، چرا که در گذشته با دیدن تخریب افراد زجر کشیده و گریه کرده ام.

اسماعیل جبارزاده روز شنبه در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان با وی، اظهار کرد: اگر تغییر، تبدیل به احسن نباشد آن را انجام نخواهم داد و به نظرم عجله و سرعت در این کار موجب اشتباه می شود و با توجه به گذشته، مجاز به اشتباه نیستم.

وی همچنین با اشاره به نقش مطبوعات در پیشرفت جامعه، گفت: به عنوان یک شهروند از عملکرد مطبوعات استان قدردانی می کنم، اما در ادامه و با بررسی عملکرد مطبوعات، هم قدردانی و هم انتقاد خواهم کرد.

جبارزاده افزود: باید همدلی و اتحاد بین تشکل های مطبوعاتی حاکم شود و با ایجاد تشکلی که تمام مطبوعات را در برگیرد نسبت به ارتقا کیفی اقدام شود.

وی گفت: امروز باید روز توقف تخریب اهل فرهنگ استان علیه یکدیگر باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام، انقلاب، رهبری و جنگ و شهدا خطوط قرمزی هستند که باید از سوی مطبوعات رعایت شود و تعدی از آنها برایم قابل قبول نیست و با حفظ این خطوط از سوی مطبوعات، همواره حامی آنها خواهم بود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: تشکل مطبوعاتی در استان باید ایجاد شود و بایدها و نبایدهای فرهنگی استان را ترسیم و به استانداری ارایه کند.

جبارزاده گفت: هر حرفی زده ام خود را مکلف به انجام آن می دانم و ایجاد فرهنگستان زبان ترکی آذربایجانی یکی از وعده های دولت روحانی به مردم آذربایجان است و باید عملی شود و در این خصوص به کمک مطبوعات و رسانه های استان نیاز دارم.

وی خاطر نشان کرد: پیام آمدن من به آذربایجان شرقی، بهتر شدن وضعیت مطبوعات استان خواهد بود و امور حقوقی استانداری همواره و در صورتی که عملکرد مطبوعات قابل دفاع باشد، از مطبوعات دفاع خواهد کرد.

جبارزاده در خصوص صدا و سیمای استان اظهار کرد: برنامه های این مرکز باید مناسب باشد و مردم می خواهند از تکرار برنامه ها پرهیز و در زمان پخش اخبار بازنگری شود.

وی همچنین مطبوعات استان را به تسویه درونی توصیه کرد و گفت: مطبوعات باید افراد ناباب را از بین خود خارج و از باج خواهی اجتناب نماید.

جبارزاده خاطرنشان کرد: مطبوعات منتقد را به مدح گو ترجیح می دهم و نقد هرچه قدر هم تلخ باشد، می پذیرم و مطبوعات باید مداح ارزش ها باشند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.