کد خبر : 604
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1392 - 19:55

قاتل قهرمان وزنه‌برداری مشگین شهری تسلیم شد

قاتل قهرمان وزنه‌برداری مشگین شهری تسلیم شد

 آی نیوز – گروه حوادث: مرد خشمگینی که در یک حمله جنون‌آمیز، قهرمان وزنه‌برداری آسیا را به قتل رسانده بود با سرنخ طلایی پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت زمین‌گیر شد.

 راننده خشنی که قهرمان وزنه‌برداری را در زیرچرخ‌های خودرو‌یش به کام مرگ کشانده بود رد خونین جنایتش را در خیابان برجا گذاشت. تنها یک تاخیر کوتاه در ترمز کافی بود تا پا به دنیای جنایتکاران بگذارد. وقتی با عصبانیت از خودرویش پیاده شد، نمی‌دانست راننده خودرویی که با آن برخورد کرده در دهه ۶۰ افتخار آفرین کشورش بوده است. شروع به فحاشی و تهدید کرد. منتظر پلیس ایستاده بودند که فکر شومی به ذهنش رسید. خودرویش را روشن کرد و با عصبانیت پایش را روی پدال گاز فشرد. بدن ورزیده قهرمان وزنه‌برداری در زیر چرخ‌های خودرواش له شد و جنایت عجیب و غریبی را پیش روی پلیس مشکین‌شهر قرار داد. تا رسیدن امدادگران اورژانس مرد میانسال در گوشه خیابان جان سپرد. 

این حادثه هولناک که در برابر چشمان مبهوت عابران اتفاق افتاده بود بی‌درنگ به پلیس گزارش شد. در بررسی ماموران پلیس مشخص شد مقتول، قربانی خشم راننده‌ای که از پشت با خودرویش تصادف کرده شده است.

یکی از شاهدان این حادثه هولناک به کارآگاهان گفت: با شنیدن صدای برخورد ۲ خودرو به سمت خیابان خیره شدم. راننده۲ خودرو پیاده‌شدند و بدنه خودروهایشان را بررسی کردند. راننده پژو ۴۰۵ که مقصر حادثه بود شروع به ناسزا گفتن کرد. منتظر پلیس ایستاده بودند که ناگهان راننده عصبانی خودرویش را روشن کرد و مرد ورزشکار را زیر گرفت و متواری شد. در تحقیقات میدانی کارآگاهان مشخص شد، مقتول ۵۱ ساله و قهرمان دهه ۶۰ وزنه‌برداری ایران و آسیا بوده است.

پلاک خودروی مرد جنایتکار سرنخ طلایی بود که توسط شاهدان حادثه به پلیس اعلام شد. کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده جنایی را در دستور کار خود قرار دادند. تیم جنایی اداره آگاهی با استعلام پلاک خودرو محل زندگی قاتل خشن را شناسایی کردند. عملیات پلیسی کلید خورد. ماموران که بی‌درنگ عازم مخفیگاه این قاتل بی‌رحم شده ‌بودند، در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.