کد خبر : 6098
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 16:43

یک کارشناس: امکان کسب و کار برای ۱۰ هزار نفر در ماشین سازی/ شستا بهترین گزینه برای واگذاری

یک کارشناس: امکان کسب و کار برای ۱۰ هزار نفر در ماشین سازی/ شستا بهترین گزینه برای واگذاری

 

یک کارشناس صنعت ماشین ابزار کشور اظهار داشت: امکان ایجاد کسب و کار برای ۱۰ هزار نفر در گروه ماشین سازی تبریز وجود دارد.

 

مهندس عبداله عبدالهی از کارشناسان باتجربه صنعت ماشین افزار کشور در این خصوص اظهارمی دارد:مجموعه عظیم صنعتی ماشین سازی تبریز باتوجه به وجود زیرساختهای لازمه دراین گروه امکان ایجاد کسب وکار درآمدزا برای ده هزارنفر همشهریان وجوانانمان را دارد.

 

عبدالهی با اشاره به ادامه بروکراسی ها و شبهات مسولان جهت واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز می گوید: این امکان تنها با یک سرمایه گذاری نه چندان زیاد وجود دارد و گروه شستا بهترین گزینه برای این واگذاری است.

 

این کارشناس صنعتی با انتقاد از تعلل بوجود آمده در تعیین وضعیت ماشین سازی تبریز می گوید: هر روز تعلل در واگذاری این صنعت مهم با توجه به سیاستهای سرمایه گذاری شستا فرصت سوزی خواهدبود.

 

مهندس عبداله عبدالهی با تاکید بر اینکه گروه ماشین سازی تبریز توانایی احیای تمامی صنایع کشور را دار گفت:تنها راه نجات این گروه صنعتی اجرای سیاستهای توسعه محور برای این مجموعه بوده وخریدار باید این امر را مدنظرداشته باشد.

 

عبدالهی در پایان گفت: در طول زمان۱۴ سال عدم موفقیت سازمان خصوصی سازی برای فروش این کارخانه ،این هلدینگ گزینه مناسبی به نظر میرسد.

 

مهندس عبداله عبدالهی بیش از ۲۰ سال در این کارخانه صنعتی به عنوان مهندس ماشین ابزار مشغول خدمت به عالم صنعت بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Guest سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶

دوست عزیز شرکت مذکور تقریباً با ۷۰۰ نفر کارکنان با کلی مشکل مواجه هست و حتی قادر به درآوردن حقوق کارکنان خود نیست( استهلاک و پیری خطوط تولید ؛ عدم نقدینگی و…) چطور ادعا داری که امکان اشتغال زایی برای ۱۰۰۰۰ نفر در آنشرکت میسر می باشد. می دانی برای اشتغال رقم ادعایی چقدر نقدینگی نیاز میباشد؟لااقل ای کاش طرحی می دادی که امکان گردش شرکت با ۷۰۰ نفر فعلی باشد نه ادعای نشدنی؟