کد خبر : 6104
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 13:52

حاجی زاده: عاملان بحران تیم تراکتور به مردم و هواداران پاسخ دهند

حاجی زاده: عاملان بحران تیم تراکتور به مردم و هواداران پاسخ دهند

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز خواستار مداخله ی جدی مسئولان ذی ربط درباره ی اوضاع پیش آمده برای تیم تراکتورسازی شد.

 

 سعید حاجی زاده گفت: هیات مدیره ی باشگاه باید جلسه ی اضطراری تشکیل دهد و ضمن بررسی موضوع، راهکارهای لازم را برای مدیریت تیم در این بحران اتخاذ کند.

 

وی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی به مردم و هواداران تیم گفت: باشگاه توضیح دهد که درباره ی نامه ی ۴ ژانویه فیفا و اخطاری که به باشگاه داده ، چه اقدامی کرده است.

 

حاجی زاده تصریح کرد: مردم باید بدانند آیا باشگاه مسئول و یا کارشناس حقوقی ندارد؟! و اگر دارد چرا این وضع پیش آمده و درباره مجازات فیفا به موقع اتخاذ تصمیم و چاره اندیشی نشد؟

 

وی افزود: همچنین باید این مساله ریشه یابی شود و مسئولان وقت و کنونی باشگاه توضیح دهند که چرا درباره ی بدهکار بودن باشگاه به یکی دو بازیکن، طوری عمل کرده اند که اکنون چنین بحرانی دامنگیر تیم شده است.

 

حاجی زاده از رسانه ها خواست در این زمینه فعال تر عمل کنند، چون مردم و هواداران حق دارند بدانند چگونه این بلا سر تیم آمده و چه کسانی در این باره مقصرند.

 

وی با اشاره به اهمیت سرنوشت تیم تراکتورسازی برای مردم، از مدیران استان و شهرستان هم خواست دراین باره ورود و با خاطیان برخورد کنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد: هیچ کس در هیچ مقامی چه در مدیریت سابق و کنونی باشگاه و چه خارج از باشگاه و … حق ندارد با احساسات و عواطف مردم بازی کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ramin سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

خسته نباشی برادر تراکتور پول لازم دارد حمایت کنید نزدیک رای گیریست بدردتان میخورد چهار سالع میخوری میخوابی تو شورای شهر نزدیک رای گیری از اب گل الود ماهی میگیری
تراکتور ان زمانی که پول لازم داشت تا پول بازیکنان را بدهد کجا بودی
اما دشمنان تراکتور فدراسیون نشینان هستند برو جواب بگیر ازشون

2018 سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

زمان رای گیری

اسد سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

سلام.باز انتخابات نزدیک شد این آقایان پیدا شدند

Guest سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

دم انتخابات است واز این حرفها زیاد زده خواهد شد

علی سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

اقای محترم. …
در این شرایط تعجب اور نیست کسانی در بخش حقوقی تراکتور کار کنن که همگی فامیل مدیر عامل باشن در حالی که سواد دبیرستانی هم ندارن چه برسه به مکاتبه انگلیسی.

سهند سه شنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲

همین کامرانی فرها (رئیس دپارتمان داوران) با اینگونه حرفهای دهنی کجی گونه فکر می کنند زرنگ اند و فکر می کنند می توانند عوام فریبی کنند همین افراد بشدت برای کشور عزیزمان ایران مضرند با این حرفها بنوعی هواداران تراختور را تحریک می کنند و در واقع همین ها با زرنگی خاص دارند در ایران تخم نفاق می کارند با این حرفهای توهین آمیز ( که ملت آذربایجان را … فرض می کنند) افرادی مثل ایشان سفارشان ربع پهلوی را اجرا می کنند
باید مسئولین دلسوز ایران اسلامی مان اعمال و رفتار و ارتباطات این افراد را زیر نظر داشته باشند .
دیگه عالم و خاتم فهمیدند که این حیله گری و تبانی پروسه بازوندن تراختور به دست فدراسیون و کمیته داوران از بازی ماشین سازی با تراختور استارت زده شد