کد خبر : 6110
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 9:31

حاجی زاده: تراختور همچنان مدعی جدی قهرمانی است

حاجی زاده: تراختور همچنان مدعی جدی قهرمانی است

آی نیوز – رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شورای شهر تبریز با اشاره به مشکل پیش آمده برای تراکتورسازی گفت: قطعا با تدبیر و درایت مسئولان باشگاه، این تیم همچنان از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و شایسته درخشش در آسیاست.

 

سعید حاجی زاده گفت: قبلا نیز مشکلاتی دامنگیر تراکتورسازی شده اما این تیم با اتکاء به حمایت هواداران خود و نیز توان و ظرفیت مدیریتی باشگاه توانسته است بر مشکلات غلبه کند.

وی افزود: یقینا در این برهه حساس هم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره ی باشگاه با درایت، پی گیری و اهتمام لازم، در خصوص مشکل پیش آمده تدابیر لازم را اتخاذ می کنند.

حاجی زاده افزود: همان طور که مسئولان تیم و باشگاه گفته اند جبران شرایط پیش آمده در بازی های پیش رو غیرممکن نیست و با حمایت هواداران و تلاش غیرتمندانه ی کادر فنی و بازیکنان، باز هم قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نخواهد بود، ضمن اینکه فراموش نکنیم تراکتور یک پای فینال جام حذفی هم هست.

حاجی زاده به درخشش اخیر این تیم در رده بندی فیفا  اشاره کرد و گفت: با وجود آثار روانی ناشی از مسائل مربوط به بازی آخر فصل قبل، تراکتورسازی چندی پیش در رده بندی فیفا بهترین تیم ایرانی معرفی شد و این نشان می دهد این تیم  استحقاق ماندن در اوج فوتبال ایران و آسیا را دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد: در اوضاع کنونی، مسئولیت دست اندرکاران باشگاه اعم از مدیران، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و بازیکنان، هواداران و نیز مسئولان شهرستانی و استانی در قبال تیم تراکتورسازی مضاعف است و همه باید با برخورد فعال و سازنده، به سرنوشت این تیم حساس باشند و از این تیم بزرگ با هواداران بی نظیرش حمایت کنند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پی شکایت چند بازیکن خارجی از فیفا به دو دوره محرومیت از نقل و انتفال بازیکن محکوم شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Ramin شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

بجای این اراجیف بافی فکری بحال تیم کنید