کد خبر : 6118
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 4:52

پزشکیان: مردم نشان دادند که خوفی از ترامپ ندارند/ خودمان باید دردمان را درمان کنیم

پزشکیان: مردم نشان دادند که خوفی از ترامپ ندارند/ خودمان باید دردمان را درمان کنیم

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:  مردم با حضور پرشور خود نشان دادند که از ترامپ و تفکرات افراد وابسته به او خوفی ندارند.

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: امسال حضور مردم تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چشمگیرتر از سال‌های قبلی بود.

وی افزود: معتقدم حضور ترامپ و تفکرات نژادپرستانه‌اش در این حضور پرشور مردم بی تأثیر نبود؛ آمریکا مدعی دموکراسی، آزادی و حقوق بشر است، اما سران این کشور در عمل خلاف ادعاها و شعارهایشان عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: مردم ما تلاش می‌کنند که کشورا به استقلال،  آزادی و آن عدالتی که در چارچوب اسلام وجود دارد، برسانند.

این نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس در پاسخ به این سئوال که ایران در مقابل سخنان ترامپ باید چه واکنشی نشان بدهد؟ گفت: ما باید با قدرت به راه خود ادامه داده و تلاش کنیم کشور را به وحدت و ملت را به عزت برسانیم.

وی ادامه داد: نباید به کشورهای خارجی وابسته باشیم و در این بین ضرورت دارد توانمندی مردم و کشور را افزایش دهیم؛ چرا که اگر مردم توانمند باشند، مشکلات حل شده و تهدیدات آمریکا تأثیری بر کشور ما نخواهد گذاشت.

پزشکیان تصریح کرد: زمانی تهدیدات دشمنان بر روی کشورمان تأثیر می‌گذارد که نتوانیم پاسخگوی مشکلات مردم باشیم، پس باید با جدیت بیشتر برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده و گرفتاری کنونی جامعه را حل کنیم، وگرنه با شعار و فحش دادن مشکل ما حل نمی‌شود؛ خودمان باید دردمان را درمان کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.