کد خبر : 612
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 7:04

آقای استاندار جلوی تصرف غیرقانونی اموال باشگاه ماشین سازی توسط ششگلانی را بگیرید

آقای استاندار جلوی تصرف غیرقانونی اموال باشگاه ماشین سازی توسط ششگلانی را بگیرید

آی نیوز – مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز طی نامه ای به استانداری آذربایجان شرقی خواستار مداخله ایشان در موضوع دخل وتصرف غیر قانونی و سوء استفاده  از مقام و موقعیت شغلی رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی شد.

در قسمتی از این نامه آمده است: جناب آقای استاندار خواهشمند است حضرتعالی با عنایت به سوابق درخشان مدیریتی در کسوت مقدس پاسداری و وکالت مجلس شورای اسلامی و قوه تمییزه حق از باطل و اجماع مسئولین ورزش استان و شورای شهر تبریز ضمن مواخذه و استیضاح از ششگلانی به خاطر دخل وتصرف غیر قانونی و سوء استفاده  از مقام و موقعیت شغلی و استیفای ناروا عینا مال موضوع مصوبه شورای شهر تبریز را از چنگ مشارالیه آزاد و موجبات شادی هواداران دیرینه ترین تیم فوتبال استان و بازیکنان و کادر فنی را فراهم نمایید.

عین متن نامه مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز به استاندار آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

محضر جناب آقای دکتر جبار زاده؛ استاندار محترم آذربایجانشرقی
با سلام وتحیت
احتراما اجمالا به استحضارحضرتعا لی میرساند که کارخانه ماشین سازی در سال ۸۹ از تیمداری باشگاه ماشین سازی انصراف وتیم فوتبال ماشین سازی به شرکت پتروشیمی وسپس به آقای دکتر دبیری و بعدا طبق صورتجلسه مورخ  ۱۵/۰۶/۹۲  استانداری به هیئت فوتبال استان (پیوست شماره ۱) واگذار گردید که آقای ششکلانی طی حکمی اینجانب (سینا اصل محمدپور )را به سمت مدیر عامل باشگاه منصوب نمودند.(پیوست شماره ۲)
مع الوصف هیئت فوتبال در تاریخ ۲۵/۰۸/۹۱ تیم فوتبال ماشین سازی را برابر صورتجلسه(پیوست شماره۳) به موسسه مالی اعتباری خیر واگذار نمودند و موسسه یاد شده نیز طی حکمی مجددا اینجانب را به سمت  مدیر عامل منصوب نمودند. (پیوست شماره۴)
نهایتا موسسه جوانان خیر بعد از حدود چهل روز از تحویل باشگاه  توسط دستگاه قضایی کشور ممنوع الفعالیت و سران جوانان خیر نیز دستگیر و هم اکنون نیز در بازداشت هستند.
در این ایام چهل روزه اینجانب در قبال قرارداد بازیکنان فصل ۹۲-۹۱ مبلغ ۰۰۰/۲۲۰/۴۲۱/۲ ریال چک شخصی خود را برابر دستور مدیر عامل جوامان خیر بابت قراردادها به بازیکنان داده ام که هم اکنون نیز در دست دارند.(پیوست شماره۵).
با توجه به شرایط پیش آمده و دستگیری عوامل جوانان خیر حقیر به آقای ششگلانی مراتب  انصراف از مدیر عامل باشگاه به دلیل عدم وجود منابع مالی اعلام وبا جواب منفی نامبرده مواجه شدم. فلذا حقیر با مراجعه و نامه نگاری با موسسه  کوثر (به خاطر ادغام با جوانان خیر) با پاسخ  غیر قانع کننده روبرو گشتم(پیوست شماره۶). بنابراین از برج  دهم سا ۹۱ تمامی هزینه ها را ناچارا از جیب خودم به خاطر از هم نپاشیدن تیم در آن برهه از زمان انجام دادم که حدودا ۲۰۰ میلیون تومان را تا حال شامل می گردد(پیوست شماره۷) .
لذا برای ادامه کار و جلوگیری از سقوط تیم به دسته ۳ ضمن مکاتبه با شورای محترم کلانشهر تبریز  شور ای محترم مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان کمک به باشگاه را مصوب نموده که شهردار محترم وقت جناب دکتر نوین مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی که یک باب مغازه در بازار مطهر تبریز را به باشگاه ماشین سازی اختصاص دادند که متاسفانه آقای جواد ششگلانی بنا به ادعای طلب از موسسه جوانان خیر و با اعمال نظر و سوء استفاده از موقعیت شغلی رییس شورای شهر وقت و رییس هیئت فوتبال استان  کمک یاد شده را بلوکه نموده وما را از رسیدن به حقوق حقه خود و باشگاه محروم نموده است.
همچنین از طرفی با توجه به بدهی کلان باشگاه به سازمان ها و هتل ها و موسسات و فروشگاه های ورزشی و شرکتهای مسافرتی و هواپیمایی ها و غیره… بالغ بر ۱۰۶ میلیون تومان از فصل قبل (پیوست شماره۸) و ۲۶۰ میلیون تومان بابت چک های صاذره در وجه بازیکنان علاوه بر هزینه کرد بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنده. به همان کمک غیر نقدی شورای شهر پیش از پیش نیازمندیم.فلذا جهت احقاق حق با اکثر نهادهای قانونی استان اعم از مدیر کل بازرسی-شورای محترم کلانشهر تبریز-دادستان استان- مدیرکل تربیت بدنی و غیره مکاتبه نموده ایم.
وایضا در سفر انتخاباتی استانی آقای روحانی  به تبریز مراتب تصییع حقوق باشگاه ماشین سازی توسط ریاست محترم به اصطلاح هیئت فوتبال به استحضار ایشان ابلاغ و جناب رییس جمهور قول مساعد مبنی بر حل موضوع ودر جهت استیفای حقوق ۲۰۰ میلیونی باشگاه را تعهد و در جمع هواداران ماشین سازی در باغشمال تبریز سه بار شخصا شعار یاشاسین ماشین سازی سر دادند.
با این اوصاف برابر قرارداد شماره   ۶۹-۲۹/۱۱۰   مالکیت و ۱۰۰% سهام باشگاه توسط مدیر کل محترم ورزش وجوانان که نقش بسزایی در احیای ورزش استان دارند با قول مساعد مبنی بر اخذ مبلغ ۲۰۰ میلیون تومانی از ششگلانی و رد آن به اینجانب امتیاز باشگاه به حقیر وا گذار گردید(پیوست شماره ۹ ) که علیرغم  دستور مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان جناب آقای دکتر اسبقیان دایر بر استرداد مبلغ مذکور ضمن بی اعتنایی به دستور بالاترین مسئول ورزش استان  و ریاست محترم شورای کلانشهر تبریز جناب آقای دکتر دبیری که تماما و موکدا اذعان دارند که مصوبه شورای شهر فقط و فقط به نام باشگاه ماشین سازی تصویب گردیده ولا غیر.
علی ایحال خواهشمند است حضرتعالی با عنایت به سوابق درخشان مدیریتی در کسوت مقدس پاسداری و وکالت مجلس شورای اسلامی و قوه تمییزه حق از باطل و اجماع مسئولین ورزش استان و شورای شهر تبریز ضمن مواخذه و استیضاح از ششگلانی به خاطر دخل وتصرف غیر قانونی و سوء استفاده  از مقام و موقعیت شغلی و استیفای ناروا عینا مال موضوع مصوبه شورای شهر تبریز را از چنگ مشارالیه آزاد و موجبات شادی هواداران دیرینه ترین تیم فوتبال استان و بازیکنان و کادر فنی را فراهم نمایید.

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز
سینا اصل محمد پور
رونوشت :
-دفتر مقام معظم رهبری (دام ظله العالی)
-دفتر نهاد ریاست جمهوری

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.