کد خبر : 6143
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 اسفند 1395 - 2:12

نجات زن جوان باردار با هلی کوپتر

نجات زن جوان باردار با هلی کوپتر

یک زن باردار ۲۸ ساله در روستای صعب العبور از توابع بخش کندوان شهرستان میانه با تلاش امدادگران هلال احمر به وسیله هلی کوپتر به بیمارستان منتقل شد و از خطر مرگ نجات یافت.

بخشدار کندوان روز چهارشنبه  درباره این حادثه گفت: دیروز طی تماسی از روستای حصار میدان داغی از توابع این بخش مطلع شدیم که مادر باردار ۲۸ ساله ای که هشت ماهه باردار بود دچار خونریزی شدید، افت فشار و ضربان نامنظم شده و نیاز مبرم به مراقبت های درمانی دارد.
محمود زرین، با بیان اینکه مسیر روستای حصار میدان داغی دارای پیچ و خم بسیار و صعب العبور است، افزود: به علت وجود برف سنگین و برودت هوا ستاد بحران متشکل از هلال احمر، اورژانش، عوامل بخشداری، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، اهالی روستا و دهیاران تشکیل جلسه داد و درساعت ۲۳ شب گذشته با اکیپی عازم روستا شده و برای بازگشایی مسیر از روستای چشمه کش، خواستار بولدوز شخصی شدیم.
وی ادامه داد: متاسفانه به علت برودت هوا، گازوئیل بولدوزر یخ بسته و نتوانست کاری از پیش ببرد که در پی آن خواستار یک دستگاه آرگو از تبریز شدیم که به این محل حمل و توانستیم در شش بامداد امروز / چهارشنبه/ به روستا برسیم و بیمار فوق توسط کادر بهداشت و درمان با انجام اقدامات اولیه برای تثبیت وضعیت عمومی تحت درمان قرار گرفت.
زرین به اخذ مجوز هلی کوپتری از استان زنجان اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۱ امروز هلی کوپتر به محل رسید و زن باردار را به بیمارستان زنجان انتقال دادند.
 حال عمومی زن باردار میانه ای مساعد اعلام شده و رو به بهبود است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.