کد خبر : 6151
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 1:37

ثبت نام شش نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

ثبت نام شش نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی

سعید شبستری اظهار کرد: از این تعداد چهار نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس و دو نفر نیز در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر ثبت نام کرده اند که هر شش نفر این افراد مرد می باشند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان انتخابات نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز آغاز و به مدت هفت روز ادامه می یابد.
شبستری گفت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار حوزه اصفهان، مراغه، اهر و بندرلنگه در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌ شود.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر- هریس از سوی هیات نظارت باطل شد. 
انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مراغه- عجب شیر نیز به دلیل فوت منتخب مردم این حوزه در تصادف رانندگی به میان دوره ای کشیده شد.
آذربایجان شرقی با حدود سه میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت ، ۲۲ شهرستان و ۴۵ بخش در مجموع ۱۹ کرسی در خانه ملت دارد که از این تعداد دور کرسی به حوزه های انتخابیه مراغه- عجب شیر و اهر-هرریس اختصاص دارد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.