کد خبر : 6168
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 1:45

تعهد ۱۳ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز برای احداث مدرسه در اهر

تعهد ۱۳ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز برای احداث مدرسه در اهر

فرماندار اهر بابیان اینکه تعداد کسانی که در کنکور سراسری رتبه‌های زیر یک‌صد کسب کرده‌اند کم نیست، گفت: بنده از نخبگان و برترین‌های کنکور که تاکنون تکریم و تجلیل نشده‌اند از تک‌تک نخبگان اهری پوزش می‌طلبم.

سید محمد عابدی در دهمین جشنواره تجلیل از نخبگان آموزش و پرورش شهرستان اهر، تجلیل از نخبگان را تشویق جوانان برای افتخارآفرینی کشور دانست اظهار داشت: هدف از تجلیل و تکریم نخبگان شناسایی و تشویق جوانان فعال در عرصه‌های مختلف جامعه است.
وی با ذکر این‌که نخبگان و دانشمندان تمدن‌سازان و آینده‌سازان کشور هستند، افزود: معلمان نقش به سزایی در نخبه پروری و کمک به تولید علم‌دارند، آموختن علم در حالی مهم است که نخبگان گامی در تولید علم بردارند.
فرماندار شهرستان اهر با اشاره به برگزاری جلسه‌ای بین هیئت ایرانی و نخبگان کشورهای مالزی و سنگاپور، گفت: در نشستی با نخبگان کشورهای مالزی و سنگاپور هنگامی از نام شهرستان اهر برده شد که جمع حاضر بیش از یک دقیقه شروع به تشویق کردند و برای بنده تشویق‌های حاضرین جای سؤال بود که پس از گفت‌وگو متوجه شدم که این نخبگان شهرستان اهر را با پرفسور آخوندی می‌شناسند.
عابدی بابیان اینکه امثال آخوندی‌ها نام و آوازه شهرستان اهر را به اقصی نقاط جهان پهناور رسانده‌اند، تأکید کرد: جوانان اهری بایستی با الگوبرداری از تجربیات و آموزه‌های علمی پرفسور آخوندی برای پیشرفت‌های علمی کشور و علی‌الخصوص شهرستان اهر گام بردارند.
وی با تأکید بر اینکه برای نخبگان و دانشمندان هیچ‌گونه حد و مرزی وجود ندارد، گفت: اگر در جامعه کنونی نخبگان بر مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مدیریت کنند همان جامعه به پله‌های پیشرفت و ترقی پا می‌گذارد.
فرماندار شهرستان اهر با اشاره به اینکه شهرستان اهر با وجود جوانانی تلاش‌گر و نخبه از جایگاه ویژه‌ای در بین شهرستان‌های آذربایجان شرقی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تعداد کسانی که در کنکور سراسری رتبه‌های زیر یک‌صد کسب کرده‌اند کم نیست و طی سال‌های گذشته برای تجلیل از نخبگان و برترین‌های کنکور تکریم و تجلیل نشده‌اند که بنده از تک‌تک نخبگان اهری پوزش می‌طلبم.
عابدی با ذکر اینکه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز یکی از اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان اهر بوده است، اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز در این جشنواره نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان به‌منظور احداث، مرمت، بازسازی و تجهیز مدارس شهرستان اهر تعهد داده‌اند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.