کد خبر : 6170
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1395 - 1:54

آقایی:۲۱ امتیاز می خواهیم

آقایی:۲۱ امتیاز می خواهیم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ناامید نیستم و به دنبال کسب همه امتیازات باقیمانده هستیم.

سعید آقایی درباره پیروزی پرسپولیس برابر نفت و رسیدن اختلاف امتیازات این تیم و تراکتورسازی به ۸ امتیاز اظهار داشت: به نظر من در بازی امروز اگر گلر نفت اخراج نمی شد شرایط برعکس می شد. چون پرسپولیس چند بازیکن خود را نداشت. نفت تیم خوبی است و ما می دانیم در آخرین بازی خود در لیگ و همچنین در فینال جام حذفی برابر آنها کار سختی داریم. آنها مربی بزرگی دارند اما ما هم تراکتور هستیم.
وی افزود: ناامید نیستم و شخصا با تمام توان کارم را ادامه می دهم. ما ۷ بازی و ۲۱ امتیاز پیش رو داریم و می رویم تا تمام امتیازات را کسب کنیم. اینکه می گویند پرسپولیس قهرمان است من باور ندارم زیرا همیشه یادم مانده آن سال که ما صدرنشین بودیم و سپاهان ۸ امتیاز اختلاف را جبران کرد و قهرمان شد.
مدافع چپ تراکتورسازی درباره دلایل ناکامی این تیم در دیدارهای خانگی بیان داشت: تا وقتی که در زمین اختصاصی تراکتورسازی بازی می کردیم علمکردمان خوب بود. آنجا زمینش کوچک بود و ما گفتیم یادگار آماده می شود و چمن آن عالی خواهد بود ولی وقتی به اینجا آمدیم متاسفانه دیدیم که چمن کیفیت خوبی ندارد. هرکسی که می گوید این چمن خوب است من حرفش را قبول ندارم. این چمن از بدترین چمن های ایران است.
آقایی درباره مشکلات مالی باشگاه تراکتورسازی گفت: به نظر من تقصیر آقای آجورلو نیست. این بدهی ها از دوره قبل مانده است باشگاه پول هایی که باید به ما می داد مجبور شد تا به خارجی ها بدهد و مانع کسر امتیاز بشود. الان فصل دارد تمام می شود و انشاالله پول جور شود و مطالبات بازیکنان پرداخت شود. خود من از دو سال قبل هنوز طلبکارم اما با تمام این حرف ها تیم شهرمان است و برای آن سرمان را هم می دهیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.