کد خبر : 6174
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 7:01

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قوه قضاییه در حال برگزاری است

مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قوه قضاییه در حال برگزاری است

 با حضور جمعی از مسئولان ارشد استانی و کشوری مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقه سراسری قوه قضاییه هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش آی نیوز، مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه هم اکنون با حضور دادستان کل کشور، معاون فرهنگی قوه قضاییه، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، مدیران و مسئولان استانی، اعضای شورا و تعدادی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در محل تالار لاله هتل کایا در حال برگزاری است.

مراسم فوق بعد از معرفی نفرات برگزیده چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان قوه قضاییه و سخنرانی تعدادی از مدعوین پایان خواهد یافت.

استان آذربایجان شرقی برای اولین بار میزبان چنین مسابقه‌ی ملی بود و ۲۳۳ نفر در این دوره به رقابت پرداختند که از این میان ۲۱۰ نفر متسابقین عادی و ۳۲ تَن نفرات برتر دوره‌های قبل بودند.

۱۱۶ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ قرآنی مرد و مابقی زن بوده که در هفت رشته‌ی مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت، ترتیل، حفظ جزئی و حفظ کل قرآن کریم با یکدیگر رقابت کردند.

مسابقات در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شد که در آن کارکنان قضایی، اداری، قضات و خانواده‌های آنان و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه اعم از سازمان ثبت، بازرسی کل کشور، زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، تعزیرات حکومتی، پزشکی قانونی، نیروهای قضایی نیروهای مسلح و شوراهای حل اختلاف شرکت داشتند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.