کد خبر : 6183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 9:38

آشنایی با کاندیداهای شورای پنجم؛ «عارف گوزلی» با شعار اعتلای فرهنگ می آید

آشنایی با کاندیداهای شورای پنجم؛ «عارف گوزلی» با شعار اعتلای فرهنگ می آید

 

آی نیوز: ۲۹ اردیبهشت امسال، همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم برگزار می شود.

 

کلانشهر تبریز در این دوره از انتخابات شورا، ۱۳ عضو پارلمان محلی دارد ولی برای این تعداد کرسی، بیش از ۵۰۰ کاندیدا به رقابت خواهند پرداخت

.

به گزارش آی نیوز به نقل از آسا، گروه مطبوعاتی آسا جهت آشنایی بیشتر شهروندان با کاندیداهای اصلح قصد دارد سلسله محتواهایی برای معرفی نامزدها تولید و منتشر کند. در گام نخست، معرفی اجمالی کاندیداهای دوره پنجم شورای اسلامی کلانشهر تبریز در برنامه این گروه مطبوعاتی است.

 

این محتواها قبل از اعلام نتایج احراز صلاحیت نامزدها و بدون رعایت رویه های معمول در تبلیغات نامزدها و صرفاً جهت آگاه سازی افکار عمومی تولید شده و بدیهی است نظر هیات های اجرایی و نظارت، فصل الخطاب به حساب خواهد آمد.

 

در متن زیر با «عارف گوزلی» آشنا می شوید که اعتلای فرهنگ شهر و شهروندی را به عنوان شعار محوری خود انتخاب کرده است.

 

گوزلی از نامزدهایی است که به جهت صبغه فعالیت های فرهنگی اش بیشتر از موضوعات دیگر بر این حوزه تسلط دارد و شاید از همین روست که اعتلای فرهنگی شهر را به عنوان یکی از دغدغه های پراهمیت این روزهای شهروندان برای معرفی خود و برنامه هایش مد نظر قرار داده است.

 

این نامزد انتخابات شورای پنجم از کلانشهر تبریز که مدیر مسئول یکی از هفته نامه های محلی است، هفت سال سابقه مدیریت خانه مطبوعات استان و دو سال عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات کشور و سخنگویی این مجموعه را بر عهده داشته است.

 

او دانش آموخته دکتری تحقیق در عملیات با محوریت بهینه سازی سیستم ها از دانشگاه علوم و تحقیقات است و اکنون علاوه بر فعالیت موثر در سپهر رسانه ای استان، به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به امر آموزش و پژوهش اشتغال دارد.

 

گوزلی به شدت با محافظه کاری و انفعال مخالفت دارد و در عین حال، همانند انتقاد از جریان اصولگرایی منتقد جریان اصلاح طلبی هم است؛ به همین خاطر او خود را فردی معتدل و از وادی تدبیر معرفی می کند. گفته شده به خاطر حمایت ارسبارانی های مقیم تبریز، عارف گوزلی شانس بالایی برای رقابت جدی با دیگر نامزدهای سرشناس این دوره از انتخابات داشته باشد

 

منبع: آسانیوز

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.