کد خبر : 6187
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1396 - 8:25

حاجی زاده: جشن قهرمانی پرسپولیس در تبریز سنگین است

حاجی زاده: جشن قهرمانی پرسپولیس در تبریز سنگین است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز بازی روز شنبه تیم ماشین سازی را تجلی غیرت فوتبال تبریز خواند و از عموم فوتبال دوستان خواست با حضور پرشور در ورزشگاه، غیرت فوتبالی خود را نشان دهند.

 

سعید حاجی زاده با اشاره به حساسیت این بازی برای هر دو تیم تراکتور سازی و ماشین سازی گفت: ماشین سازی در صورت برد این بازی به ماندن در لیگ امیدوار خواهد بود و تراکتور سازی هم به  پرسپولیس همیشه رقیب خود اجازه نخواهد داد در تبریز جشن قهرمانی بگیرد.

وی افزود: به نظر من برای هواداران با غیرت تراکتور، بسیار سنگین است که پرسپولیس با برد در مقابل ماشین سازی، جام قهرمانی را آن هم در ورزشگاه یادگار امام تبریز در دست گیرد؛ ورزشگاهی که در گذشته ی نه چندان دور، جهنم رقبای تراکتور بوده است.

حاجی زاده تاکید کرد: بر همین اساس انبوه هواداران تراکتور، روز شنبه باید با حضور در ورزشگاه و تشویق سبز قباها با فریادهای آذربایجان و تبریز، فوتبال شهر خود را تنها نگذارند، ضمن اینکه حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه هم متصور است.

وی خطاب به هواداران، بازیکنان و کادر فنی ماشین سازی هم گفت: روز شنبه باید نماد فرهنگ ارزشمند و منحصر به فرد “عیبی یوخ” باشد زیرا همه باید گذشته فصل را فراموش کنیم و به فرصت طلایی و در عین حال دشوار پیش رو بیاندیشیم.

حاجی زاده افزود: ماشین سازی در صورت برد در مقابل پرسپولیس، هم شانس ماندن در لیگ را حداقل روی کاغذ خواهد داشت و هم انگیزه ی بسیار قوی برای بازی های باقی مانده کسب خواهد کرد و در مسیر ماندن در لیگ، جلو خواهد رفت.

این عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: تمام این ها در کنار تلاش غیرتمندانه ی تیم در نیمکت و مستطیل سبز، در گروی حضور غیرتمندانه ی فوتبال دوستان تبریز اعم از هواداران ماشین سازی و تراکتو سازی در ورزشگاه است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Guest پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۵۳

بیاین رایگان کنین دیگه بازی رو

حسن پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

بهتر بود شما در همون شبکه استانی به گوینده خبر ورزشی ادامه میدادید.

Guest جمعه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۸

برو ترک خر