کد خبر : 6268
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 15:16

استفاده از زبان هنر برای نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی

استفاده از زبان هنر برای نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی آذربایجان‌شرقی بر لزوم استفاده از زبان هنر برای نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

داود بهبودی در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین المللی کاریکاتور در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی در راستای هدف متعالی خود که دستیابی به رشد و توسعه مستمر و پایدار است، حرکت کند از همه ظرفیت‌های جامعه باید بهره بریم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: تحقق کامل اقتصاد مقاومتی با محوریت‌های موضوعی و تخصصی آن مثل تولید و اشتغال نیازمند استفاده از ابزار کارآمد و مدرن هنر در اشکال مختلف از جمله کاریکاتور است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی اذعان داشت: طبیعتا ابزارها و ظرفیت‌های هنری که در ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی قابل استفاده است بسیار بلند مرتبه‌تر و متعالی‌تر از ظرفیت‌های متعارف است.

وی یادآور شد: استفاده از زبان هنر و اشکال مختلف آن در انتقال پیام و ادبیات اقتصاد مقاومتی جزو اهداف این جشنواره بود که به نظر می‌رسد در دستیابی به این اهداف موفق بوده است.

بهبودی تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی را وسیله رشد و توسعه پایدار تعریف کنیم برای رسیدن به اجماع میان نخبگان حوزه‌های مختلف و وحدت نظر بین آحاد مختلف ضرورت دارد اصحاب هنر در این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.