کد خبر : 6466
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 12:40

لزوم تسریع در اجرای جاده تبریز- اهر

لزوم تسریع در اجرای جاده تبریز- اهر

تعریض و دوبانده کردن جاده تبریز- اهر از مصوبات سفر ریاست جمهوری، یکی از مهم ترین و اولویت دارترین طرح های عمرانی آذربایجان شرقی در بخش راه است .

تسریع در اجرا و اتمام این جاده پرتردد ضرورت این بخش مهم اقتصادی در۲ استان آذربایجان شرقی و اردبیل به شمار می رود.

عملیات اجرایی این بزرگراه که از سال ۸۷ شروع شده تاکنون بسیار کند پیش رفته و طی ۹ سال گذشته تنها ۳۰ کیلومتراز۹۰ کیلومتر پیش بینی شده، به زیربار ترافیک رفته است.

با توجه به حساسیت های بالای تردد وسایل نقلیه در این مسیر که برای استان های آذربایجان شرقی و اردبیل حائز اهمیت است، عملکردی قابل دفاع برای دستگاه های اجرایی استان نمی تواند ارزیابی شود.

«محمد عابدی»، فرماندار شهرستان اهر گفت: دولت یازدهم در طول ۵ ماه گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال برای بزرگراه اهر – تبریز اعتباراختصاص داد.

دولت تاکنون تمامی بدهی های خود به پیمانکاران این بزرگراه را پرداخت کرده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی امسال ۴۰ کیلومتر از آن آسفالت ریزی شده و زیر بار ترافیک می رود.

طبق ارزیابی های انجام شده امسال طول تعریض جاده اهر- تبریز و تبدیل آن به بزرگراه به ۷۰کیلومتر می رسد و برای سال آینده کار سختی در پیش نخواهیم داشت، اگر دولت در رابطه با تأمین اعتبار این طرح مشکلی نداشته باشد می توان سال آینده را پایان عملیات عمرانی بزرگراه اهر – تبریز اعلام کرد. ایران

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.