کد خبر : 6481
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 2:21

تدارک ۲۰ رویداد بین‌المللی در تقویم ورزشی «تبریز ۲۰۱۸» / تبریز، میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان‌پهلوان‌تختی

تدارک ۲۰ رویداد بین‌المللی در تقویم ورزشی «تبریز ۲۰۱۸» / تبریز، میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان‌پهلوان‌تختی

آی نیوز-  معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان، از برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، به میزبانی تبریز خبر داد.

علی آقازاده، در حاشیه دیدار با شهردار تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از مجموعه‌های عضو در ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸، تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری حوزه ورزش در برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸به کار بسته‌است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس، در سال ۲۰۱۸ میلادی، یعنی از اواخر سال ۹۶ و در طول سال ۹۷، میزبانی حدود ۲۰ رویداد بین‌المللی ورزشی با محوریت تبریز پیش‌بینی شده که سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی، در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی، از آن جمله است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان،  تصریح کرد: به منظور برنامه‌ریزی بهتر در تقویم ورزشی «تبریز ۲۰۱۸» نشست وزیر ورزش و جوانان و روسای ۵۰ فدراسیون کشور در تبریز، پیش‌بینی شده است.

آقازاده، با اشاره به این‌که نقش شهرداری تبریز در تقویت زیرساخت‌های ورزشی، از مزیت‌های مهم شهر است، گفت: در سال‌های اخیر، با توجه ویژه شهردار تبریز، شاهد دستاوردهای مهمی در تحولات عمرانی حوزه ورزش شهر تبریز بوده‌ایم که هر یک، سهم عمده‌ای در رویدادهای ورزشی تبریز ۲۰۱۸خواهد داشت.

وی با بیان این‌که قابلیت‌های گردشگری و ورزشی تبریز می‌تواند موتور محرک برای توسعه شهر باشد، خاطرنشان کرد: همخوانی ورزش و گردشگری در کلان‌شهرها، حایز اهمیت بوده و  به خصوص با در نظر داشتن موقعیت تبریز در سال ۲۰۱۸ میلادی، ضروری است.

معاون توسعه و منابع انسانی وزیر ورزش و جوانان،  متذکر شد: در کنار اقداماتی که اداره‌کل ورزش و جوانان انجام تدارک دیده، شهرداری تبریز نیز به خوبی مدیریت استان را در توسعه فضاهای ورزشی یاری می‌کند؛ از این رو، شاهدیم که تبریز نسبت به سایر کلان‌شهرها، از امکانات ورزشی مناسب‌تری برخوردار است.

آقازاده، اظهار امیدواری کرد تقویم ورزشی تبریز ۲۰۱۸، نقش اثرگذار در تقویت برنامه‌های این رویداد ملی داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.