کد خبر : 6494
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 8:25

تراکتور و مردم فوتبال فهم

تراکتور و مردم فوتبال فهم

تراکتورسازی تبریز در بازی دوم برای دومین بار باخت و شاید رکورد جدیدی برای شروع بد در یک فصل فوتبالی رقم زد.

 

بد، به اندازه بدی همان صفری که در جلوی نامش در جدول به چشم می خورد، اما با تلخیتی کمتر از صفر… تراکتور صفر امتیازی امسال ، تیم بسیار محترمی شده است.

همین چند هفته پیش بود که قرعه روی بی رحم خود را به دردانه فوتبال تبریز نشان داد؛ گرمای سوزان خوزستان، قرمزهای قهرمان پارسال و آبی های تا دندان مسلح! قرعه ای سخت برای تیمی که امیدهایش برای آبروداریی در نیم فصلی رعب آور شانس بود، تماشاگر بود و بازیکنان جوانی که زودتر از موعد وارد کارزار شده اند! شانسی که سوخت.
تمرینات پیش فصل با خبرهای خوشایندی برای تیم محبوب آذربایجان همراه نبود؛روزی نبود که تیم در بیم و امید زمین تمرین مناسب نباشد، روزی نبود که مصدومی بر خیل مصدومان آن اضافه نشود و البته روزی نبود که خبری از بی مهری امثال شفیعی و آقایی مخابره نشود. بدبیاری پشت بد بیاری، تا جایی که باور کردیم بداقبالی دامن تیم را گرفته است.
در گرمای خوزستان ما دویدیم… بیشتر از اهوازیها، خوش نفس تراز آنها، با برنامه تر و زیباتر از آنها… اما بدشانس تر! دروازه بان حریف روز خودنمایی اش بود و درازه بان ما اسیر بی تجربگی! حمله کردیم اما باختیم… ایستاده… با روی سرخ… باختیم اما به مربی و تیممان امیدوار شدیم.
در بازی دوم، در روز باشکوه یادگار امام، جوانهایمان را دیدیم که نمی ترسند… حریف بازیکنی که به تنهایی به اندازه ده بازکن تیم قیمت دارد در دقیقه هشتاد به میدان می خواند و مربی ما به جوانهای آینده دار روی نیمکت با امیدی تلخ نگاه می کند! دوباره دروازه بان حریف شیر می شود و دروازه شان قفل! انگار قرار نیست بداقبالی تیم را رها کند.
تیم می بازد، اما کسی عصبانی نیست! همه ایستاده، با قلوبی لرزان، چشمانی اشکبارو دستانی گرم تیم را تشویق می کنند.مردم فوتبال را می فهمند… مردم فوتبال را زندگی می کنند.
بیائید به تاسی از همین مردم باشعور، فضای رسانه ای و عمومی خود را نسبت به این تیم نصف و نیمه، پراسترس اما جوان و مصمم مهربانتر سازیم.از فشار وارده بر روی آنها کاسته و به آنها بباورانیم که مبارزه بی امان، تعهد و تلاشهایتان را می بینیم و ارج می نهیم. متانت و صبر مربیمان را حس می کنیم و به آنها بگوییم که همیشه قرار نیست زحماتتان با بداقبالی به هیچ ختم شود. باشید و بجنگید و این بار با بداقبالی هم مبارزه کنید.
رضا عالش زاده
علاقمند بسیار عادی فوتبال

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تراختورچیلار دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

یاشاسین تراختور کبیر و هواداران خلاق و با فرهنگ و پرشور و مدرن اش

حمید دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

عشق فقط یکلام تراختور کبیر وسلام

یاشار دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

تراختور خار چشم رسانه های درپیت تهران

تراختورچی دوشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

ببخشید شما مردم را چی فرض کردید جوانها عالی بودند پس سوال اینجاست چرا به انها میدان داده نمی شود و دفیقه هشتاد بازی فرصت دارند چرا گروسیان که ضعیف است و بهرامی که پرنشاژ ظاهر می شود به میدان فرستاده نمی شود