کد خبر : 6539
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1396 - 5:56

خود زنی محمد ابراهیمی با یک مصاحبه

خود زنی محمد ابراهیمی با یک مصاحبه

یادداشت – در وانفسای فوتبال ایران و در مقطعی که هیچ سودی از این ورزش به سرمایه گذاران آن نمی رسد، هنوز هستند کسانی که نه به چشم سرمایه گذاری بلکه از روی دلسوزی برای سربلندی شهر و دیار خود هزینه می کنند.

 

محمدرضا زنوزی مطلق تنها کسی است که علاوه بر سرمایه گذاری در ورزش، در دیگر عرصه ها نیز شهر تبریز را سربلند و پیشرو کرده است. مالکیت باشگاه گسترش فولاد که از یک دهه گذشته است، کارنامه ای درخشان از مدیریت و هزینه کرد شخصی در فوتبال به نام زنوزی ثبت شده است.

در کنار گسترش فولاد، اکنون باشگاه در آستانه انحلال ماشین سازی نیز زیر چند حمایتی زنوزی رفته یا یک جماعت عاشق این تیم، روزهای خوب و خوش و بدون استرس را تجربه کنند.

با این حال یک بازیکن به نام محمد ابراهیمی به یکباره و بخاطر طلب خود از باشگاه گسترش فولاد علیه دلسوزترین فرد ورزش آذربایجان مصاحبه امری انجام می دهد.

مصاحبه یک بازیکن علیه زنوزی، یک خودزنی تمام عیار به حساب می آید. با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که خدمات زنوزی در فوتبال به هیچ عنوان قابل مقایسه با فوتبالی که ابراهیمی بازی میکند و چند برابر ارزش خود پول میگیرد، نیست.

ابراهیمی باید بداند که به عنوان یک بازیکن در حدی نیست که در مورد زنوزی صحبت کند.

در مقطعی که ابراهیمی از تراکتورسازی کنار گذاشته شد و هیچ تیمی خواهان این بازیکن معمولی نبود، تنها کسی که دست این بازیکن را گرفت، زنوزی و باشگاه گسترش فولاد بود و ابراهیمی در آنجا دوباره احیا شد و خودش را پیدا کرد.

زنوزی علاوه بر ۱۵ میلیارد هزینه سالانه برای تیم گسترش فولاد تبریز، همواره کمک حال تیم تراکتورسازی بوده و بصورت رایگان هواپیمای اختصاصی در اختیار سرخپوشان قرار داده است.

امسال هم که ماشین سازی تا مرز منحل شدن پیش رفت، زنوزی با قبول هزینه چند میلیاردی، اجازه نداد تا شناسنامه فوتبال تبریز به ورطه نابودی برود.

تخصیص هواپیمای اختصاصی برای تیم ملی در مسافرت ها، همچون نگینی درخشان در کارنامه این مرد بی بدیل فوتبال و ورزش ایران می تابد.

ابراهیمی باید بداند که مردم خیلی باشعورتر و فهمیده تر از نوع نگاه وی به طرز تفکرش در مورد هواداران هستند و بخوبی سره را ازه ناسره تشخیص می دهند.

آقای ابراهیمی، عذرخواهی از زنوزی کمترین کاری است که می توانی انجام دهی.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.