کد خبر : 6542
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 3:34

تراز و کلاس آذربایجان شرقی پایین آمده! باید مطالبه گر بود

تراز و کلاس آذربایجان شرقی پایین آمده! باید مطالبه گر بود

علی عباسی – دوستی معترضانه می گفت طراز استان آذربایجان شرقی خیلی پایین آمده، همانند طراز دریاچه ارومیه که به نقطه مرگ بی بازگشت هر روز نزدیک تر می شود.

این حرفش را قبول دارم. در این دو دهه اخیر بسیاری از مدیران آذربایجان شرقی نتوانسته اند همراه دغدغه های اساسی و اصلی مردم باشند.

فرار نخبگان از استان، مهاجرت ، رشد صفر و یا منفی جمعیت، خالی از سکنه شدن روستاها، میلیاردها تومان پروژه نیمه کاره و بعضا رها شده در سطح استان، اعتیاد، بی کاری، وضع بد صنعت استان، انسداد فرهنگی، احتضار دریاچه ارومیه، عدم جذب بودجه های ملی به استان و تحدید شادمانه زندگی کردن شهروندان آذربایجان شرقی از دغدغه های مردم بوده است.

در مقابل بسیاری از مسئولان آمده و رفته آذربایجان شرقی در این زمینه ها به سخن درمانی مشغول بوده اند و در عمل هیچ چیز و عملی از آنان شاهد نبوده ایم.

نباید این وهن و گمان در ذهن جامعه و افکار مدیران پدید آید که مردم و شهروندان و کنشگران همواره باید به به و چه چه از مدیران و عملکرد مشعشع آنان بگویند.

به نظرم نباید ناز مدیرانی را کشید که گاها و البته نه همیشه، صندلی مدیریت برایشان بسی بزرگ بوده است.

آری باید پرسشگر بود. باید بپرسیم چه کرده ای آقای مدیر؟ چه کرده ای آقای رئیس؟ چه کرده ای آقای والی؟ برای استان چه کرده ای؟ برایند حضورت در این استان چه بود؟

مدیریت فلان و بهمان کس منتی بر مردم استان نیست. بلکه اگر عملکرد شاق و فوق العاده ای  داشته باشند مردم خود قدردان و قدرشناس خواهند بود و حتی اگر سالیان و دهه ها گذشته باشد مردم از یاد نمی برند. باور نمی کنید یک سر به میان مردم بروید و به آنان گوش کنید!

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.