کد خبر : 6543
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1396 - 6:43

شهین‌باهر: هدفم استفاده از توان مدیران شهرداری است/ ایجاد گروه‌های تلگرامی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم

شهین‌باهر: هدفم استفاده از توان مدیران شهرداری است/ ایجاد گروه‌های تلگرامی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم

شهردار منتخب تبریز با بیان اینکه به پتانسیل مدیران کنونی شهرداری تبریز اعتقاد دارم، اعلام کرد: هدفم استفاده از توان مدیران مجموعه‌ی شهرداری تبریز است و تنها در مواردی خاص همچون موضوع «تبریز ۲۰۱۸» این امکان وجود دارد که از متخصصان بیرون از مجموعه هم استفاده کنم.

ایرج شهین‌باه با بیان این مطلب افزود: به دنبال تحولات گسترده، برخورد چکشی و ایجاد زلزله در مجموعه‌ی شهرداری نیستم، با مدنظر قرار دادن عملکرد و تخضص هر یک از مدیران جابه‌جایی‌هایی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در آستانه‌ی تبریز ۲۰۱۸ باید با آرامش کارها را پیش ببریم، تأکید کرد: ۲۰ سالی می‌شود از نزدیک با مجموعه‌ی شهرداری و توان و تخصص هریک از مدیران شهرداری آشنا هستم.

شهین‌باهر با اشاره به ایجاد کانال‌های تلگرامی برای هریک از مناطق شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها برای برقراری ارتباط نزدیک با مردم و ارایه‌ی خدمات محله‌ای مطلوب است که در حال حاضر در مرحله‌ی عضوگیری قرار دارند.

شهردار منتخب تبریز ادامه داد: مردم هریک از مناطق می‌توانند در گروه شهرداری منطفه‌ی سکونت خود عضو شده و سپس از مشکلات منطقه‌ی خود عکس گرفته و در گروه منتشر کنند و شهرداری نیز موظف است تا ۴۸ ساعت مشکل را رفع کرده و سپس تصویر خدمات ارایه شده را در گروه منعکس کند.

وی از شهروندان خواست که در این طرح شرکت کرده و شهرداری را در ارایه‌ی خدمات محله‌ای مطلوب یاری کنند.

شهین‌باهر تصریح کرد: این گروه‌ها تنها برای ارسال مشکلات محلات هستند و باید تدابیری اندیشیده شود تا به فضای تبلیغاتی و ارسال لینک تبدیل نشوند./ ایسنا

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.