کد خبر : 6550
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1396 - 4:26

ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری

ضرورت بهره گیری از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری

 آی نیوز- در بازدید رئیس و عضو شورای شهر تبریز از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماند بر استفاده از شیوه های روز دنیا در مدیریت پسماندهای شهری تاکید شد.

کریم صادق زاده سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ضمن موفق عنوان کردن پروژه های زیست محیطی اجرا شده از سوی سازمان مدیریت پسماند اظهار داشت : اقدامات انجام یافته بسیار عالی است ولی بایستی اقدامات تکمیلی در راستای اجرای پروژه های نوین انجام شود تا چرخه مدیریت پسماند کامل شود .

وی با اشاره به اینکه دفن زباله و پسماندهای شهری در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته منسوخ شده است ، افزود : ما نیز در راستای حفظ محیط زیست از آلودگی های محیط بایستی به دنبال اجرای پروژه های نوین در زمینه مدیریت پسماندهای شهری باشیم ، در این راستا موضوع استحصال انرژی برق از پسماندهای شهری که از جمله پروژه های عظیم سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز می باشد از بهترین شیوه های روز دنیا می باشد که امیدوارم با همکاری و همفکری شورای شهر و شهرداری تبریز هر چه سریعتر شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

گفتنی است دکتر شکور اکبرنژاد رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به همراه عبداله تقی پور رئیس کمسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز و کریم صادق زاده تبریزی از پروژه های زیست محیطی سازمان مدیریت پسماند بازدید کردند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.