کد خبر : 6561
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1396 - 16:38

دریاچه ارومیه نمرده است/ نغمه شوم سیه دلان را نشنوید

دریاچه ارومیه نمرده است/ نغمه شوم سیه دلان را نشنوید

علی عباسی –  همه ملت ایران بخصوص مردم مظلوم  و غیرتمند آذربایجان این روزها بیش از پیش به امیدواری به فردا و امید به آینده روشن احتیاج دارند.

بی تعارف منطقه ما روزگار خوشی را سپری نمی کند، امروز هیچ فردی  در استانهای شمالغرب نیست که دلش از وضعیت بغرنج دریاچه ارومیه خون نباشد.

کسی نیست که در این زمینه دغدغه و ناراحتی نداشته باشد اما انسان با امید زنده است، اگر امیدش را از او گرفته باشی زندگی را از او گرفته ای.

دریاچه ارومیه حال و روز خوبی ندارد. شکی در این نیست که باید تک تک آحاد ایرانیان اعم از تک تک شهروندان و مسئولان ارشد و خرد و نمایندگان مردم در مجلس به فکر چاره ای باشند.

با این حال یک سایت مغرض که همواره با دیدگاه خاصی مسائل مختلف زیست محیطی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خطه شمالغرب کشورمان را زیر نظر دارد، در نوشته تازه ای که نمکی است بر زخم مردم آذربایجان، روح و روان هر ایرانی را می آزارد.

♦️ این سایت متوهم چنان از خشک شدن دریاچه ارومیه و نابودی آذربایجان سخن می گوید و چنان بر ناامید کردن مردم از دولت جمهوری اسلامی ایران سخن می راند که اگر نشناسیش گمان می کنی متعلق به اغیار و دشمن است.

نفی بلد و انتقال ۵ میلیون انسان ایرانی از نظر متوهمان نشسته در اتاق های پرزرق و برق این سایت شاید کار ساده ای به نظر برسد اما نظر مردمان آذربایجان بی شک چیز دیگری است.

در اینکه با درایت و سیاست مسئولان و همت و اراده مردم این سیه دلان آرزوی خالی از سکنه شدن سر ایران و آذربایجان عزیز را به گور خواهند برد شکی نیست.

اما باید روی سخن ما با مسئولانی است که نظاره گر سمپاشی و سیاه نمایی و تبدیل امیدواری های مردم به یاس توسط چنین سایت هایی می باشند مردم به امید نیاز دارند اجازه ندهید امید آنان توسط یاوه نویسانی به یاس تبدیل شود

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.