کد خبر : 6593
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1396 - 12:47

اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در آذربایجان شرقی

اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز در۹ ماهه سال جاری در شهرها و روستاهای این استان خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا توحیدی با اعلام این خبر افزود: از مجموع ۹۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز اجرا شده در ۹ ماهه سال جاری ۱۲۲ کیلومتر در شهرها ی استان و ۷۳۳کیلومتر در سطح روستاهای استان اجرا شده است.
وی از رشد ۱۰ درصدی اجرای شبکه گذاری گاز نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهارداشت: با توجه به اینکه اکثر روستاهای باقیمانده گازرسانی نشده صعب العبور و مناطق دور افتاده روستایی هستند ولی با همت مجموعه همکاران سخت کوش شرکت گاز استان نسبت به سال گذشته از رشد ۱۰ درصدی اجرای شبکه گذاری گاز برخوردار هستیم .
توحیدی بیان کرد: با اجرای بیش از ۹۰۰ کیلومتر شبکه کذاری گاز حدود ۵۰۰۰۰ مشترک شهری و روستایی در نه ماهه سال به مشترکین شرکت گاز استان اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تشریح وضعیت گازرسانی در سطح استان افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۹۲ درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبعی برخوردار هستند که با احتساب به ثمر رسیدن طرح های فعال گازرسانی در ۲۰۲ روستای استان و روستاهای آماده انتخاب پیمانکار این رقم به ۹۸ درصد خواهد رسید.
توحیدی در خاتمه کل حجم شبکه گذاری گاز در سطح استان را بالغ بر ۱۹۷۴۲ کیلومتر اعلام کرد و افزود:۶۲ شهر و۱۸۲۲ روستای استان با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۱.۵ میلیون مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.