کد خبر : 6680
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 7:41

شهردار تبریز، لایحه برنامه‌و‌بودجه سال ۹۷ را تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز کرد

شهردار تبریز، لایحه برنامه‌و‌بودجه سال ۹۷ را تقدیم شورای اسلامی شهر تبریز کرد

آی نیوز- شهردار تبریز، با تقدیم لایحه برنامه‌و‌بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر تبریز، جهت‌گیری‌های کلی برنامه سال آتی را نیز تشریح کرد.

 

 مهندس ایرج شهین‌باهر، در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز، با تقدیم بودجه ۲۶۳۰میلیارد تومانی سال ۹۷ شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر تبریز، جهت‌گیری‌های کلی برنامه سال آتی را تشریح کرد.

شهردار تبریز با بیان این‌که بیش از ۱۰ هزار نفرساعت در تدوین برنامه و بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز تلاش داشته‌اند، به روند کلی برنامه و بودجه سال آینده اشاره کرد و افزود: شفاف‌سازی منابع درآمدی، توسعه متوازن‌تر مناطق کم‌برخوردار از محل دیگر مناطق شهرداری و کاهش هزینه‌های غیرضروری و غیرمرتبط با وظایف شهرداری تبریز از راهکارهایی است که در برنامه سال آینده پیش‌بینی شده تا هزینه‌ها حدالامکان افزایش نداشته باشد.

وی با اشاره به احتمال حوادث و بحران‌های طبیعی با توجه به جغرافیای شهر تبریز افزود: به همین منظور، تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی و زیرساخت‌های مدیریت بحران مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تبریز توسعه میادین ورزشی با احداث ۲۰ زمین فوتبال در بافت‌های حاشیه‌نشین شهر را از راهکارهایی خواند که در توسعه نشاط اجتماعی و مدیریت بحران در این بخش ها موثر خواهد بود.

شهین‌باهر با اشاره به این‌که بخشی از خط مترو در قالب تراموای پیش‌بینی شده است، گفت: احیای مسیر قونقا و آغاز عملیات اجرایی تراموای در مسیر مصوب، در برنامه سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری کامل از خط یک قطار شهری با کمک اوراق مشارکت از دیگر جهت‌گیری‌های بودجه است.

شهردار تبریز توجه ویژه به مسیرگشایی‌ها مطابق طرح تفصیلی و اتمام پروژه‌های مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ را از مهم‌ترین مفاد عمرانی برنامه و بودجه سال آینده خواند.

شهین‌باهر تاکید کرد: حرکت کلی شهرداری تبریز در سال ۹۶ با توجه به تغییرات مدیریت شهری با وقفه‌هایی همراه بوده و مصمم هستیم سال آینده با همکاری شورا، این وقفه را جبران کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.