کد خبر : 6683
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1396 - 8:12

امام جمعه تبریز: توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

امام جمعه تبریز: توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

آی نیوز-  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: توان دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل بحث نیست و از این رو تولید انواع موشک را به منظور تقویت توان خود در برابر دشمنان ادامه می دهد.

 حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به توطئه های آمریکا در طراحی تحریم ها، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران مخالف ساخت سلاح های کشتار جمعی است و در زمینه توان دفاعی خود که یک موضوع داخلی است، با احدی مذاکره نمی کند.
وی گفت: حضور ایران در سوریه و عراق به درخواست و هماهنگی سرات این کشورها بوده و با دخالت و فتنه انگیزی برخی کشورها متفاوت است.
وی با اشاره به تاثیرات پیروزی انقلاب اسلامی ایران در منطقه، اظهارکرد: هر چند دشمنان سعی در جلوگیری از نفوذ اندیشه های رهبر انقلاب اسلامی در یمن، بحرین، فلسطین و لبنان داشتند اما این اندیشه و آرمان به مرور زمان گسترده تر و عمیق تر هم شده است.
حجت الاسلام آل هاشم در بخشی دیگر از سخنان خود به احساس مسئولیت در برابر طبیعت تاکید کرد و افزود: چالش های اساسی محیط زیست ناشی از نداشتن احساس مسئولیت در برابر طبیعت است.
وی گفت: فرهنگ سازی در مورد حفاظت محیط زیست باید از سوی وزارت آموزش و پرورش در کتاب های درسی و نیز از طریق رسانه ها انجام شود.
امام جمعه تبریز همچنین با تبریک روز پرستار، اظهارکرد: پرستاران باید در کارشان به مواردی هم چون ارزش های اعتقادی بیماران توجه کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت تقویت حوزه های علمیه، از خیران خواست که از حوزه های علمیه حمایت کنند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، گفت: ضمن حفظ شان ایام فاطمیه در ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران، باید در جهت تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب تلاش شود.
وی هم چنین از دیدار مردم آذربایجان با رهبر در روز ۲۹ بهمن خبر داد و گفت: در این روز تعدادی از مردم و مسئولان با رهبر و آرمان های شهدا تجدید میثاق می کنند.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.