کد خبر : 6689
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - 7:27

شهرداری بار اصلی ورزش تبریز را بر دوش می کشد

شهرداری بار اصلی ورزش تبریز را بر دوش می کشد

آی نیوز- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز اولویت این سازمان را پرداختن به ورزش کارمندی، همگانی و ورزش پایه عنوان کرد و گفت: اکنون که تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، باید بهترین معرفی از شهر عزیزمان تبریز داشته باشیم.

 علیرضا رحیمی در آیین اختتامیه پنجمین دوره لیگ های فوتسال و والیبال کارکنان شهرداری کلانشهر تبریز (جام فجر) در جمع کارکنان شهرداری حاضر در تالار اندیشه ایل گلی تبریز، گفت: بنده عقیده دارم که در حق پرسنل خدوم شهرداری تبریز که شبانه روز تلاش می کنند تا شهری با کیفیت در همه عرصه ها داشته باشیم، کم لطفی شده است. ما باید به همه این زحمتکشان ارزش بدهیم و بنده به نوبه خود از این همه تلاش برای سربلندی شهر تبریز از تک تک این عزیزان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: سازمان ورزش بخش اصلی و عمده ورزش کارمندی شهرداری تبریز را بر عهده دارد. پیش از این در سازمان ورزش شهرداری تبریز زحمات زیادی در این زمینه کشیده شده است. تاکنون در هیچ کلانشهری، شهرداری در عرصه ورزش قهرمانی به این اندازه موفق نبوده است و به جرات می توان گفت که بار اصلی ورزش شهر تبریز بر دوش شهرداری است.

رحیمی با اشاره به برگزاری موفق مسابقات ورزش کارمندی در قالب لیگ های دسته اول و برتر فوتسال و والیبال، عنوان کرد: باید بگویم که در هیچ شهری مسابقات کارمندی در این حد و حجم برگزار نشده است. ما در این مسابقات از داوران برجسته فوتسال و والیبال استفاده کردیم و حتی تیم ها جشن پیراهن نیز برای خود برگزار کردند که شاید حتی در بعضی باشگاه های حرفه ای نیز این اقدام صورت نگیرد. این کارها قطعا در سایه حمایت های مدیران ارشد شهرداری صورت گرفته است که کاری بسیار ارزشمند و در سایه سیاست گذاری های شورا بوده است.

وی افزود: وظیفه اصلی ما خدمت به خانواده بزرگ و ارزشمند شهرداری است و پس از ورزش کارمندی، ما باید به ورزش همگانی و ورزش پایه اهمیت بیشتری بدهیم. پس از انجام این اولویت ها است که ما باید به ورزش قهرمانی بپردازیم. بنده نیز تلاش خواهم کرد که ورزش کارمندی در اولویت باشد چراکه با پرداختن به این مقوله، جامعه ارزشمند کارمندی در اثر ورزش کردن و حضور در مسابقات کارمندی، جامعه ای شاداب و با انرژی خواهد بود و اثرات آن در جامعه شهری نیز به خوبی نمایان خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه سیاست های کلان مجموعه های مختلف شهرداری از سوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز تعیین می شود، یادآور شد: اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز تاکنون حمایت قاطعی از ورزش داشته و بر این اساس وظیفه ما هم این است که طبق سیاست های شورا پیش برویم و از این رو تلاش می کنیم تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت های شهرداران مناطق از ورزش اظهار کرد: هر کس در هر موقعیتی که دارد باید برای آبادانی و زیبایی و نشاط هر چه بهتر و بیشتر شهر و شهروند تبریزی تلاش کند. ما باید به جوان ها و تحصیلکرده ها فرصت بدهیم تا اکنون که تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است، بهترین معرفی از شهر عزیزمان تبریز داشته باشیم. ما باید در هر سمت و پستی که هستیم، وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.