کد خبر : 6690
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 20:57

مشارکت شهروندان، حرف اول و آخر را در پیش‌برد اهداف شهر می‌زند

مشارکت شهروندان، حرف اول و آخر را در پیش‌برد اهداف شهر می‌زند

آی نیوز- شهردار تبریز با بیان این که مشارکت شهروندان حرف اول و آخر را در پیش‌برد اهداف شهر می‌زند، افزود: شهروندان با کاهش تردد ۱۲ هزار خودرو در یک روز، کار بزرگی انجام دادند؛ این نقش، حتما در رونق گردشگری و برنامه‌های سال ۲۰۱۸ نیز موثر واقع خواهدشد.

 

 ایرج شهین‌باهر در گفتگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم، با اشاره به جهت‌گیری کلی برنامه و بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در توسعه ورزش به سمت ورزش همگانی خواهیم رفت و فرهنگ  ورزش همگانی و توجه به سلامت شهروندان اولویت اول است.

شهردار تبریز اضافه کرد:  در سال ۹۷ به مترو پرداخت جدی خواهیم داشت و با کمک دولت می خواهیم خط یک را تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسانیم .

وی با بیان این که نزدیک ۵۶ درصد تحقق بودجه برای سال ۹۶ داشته‌ایم، افزود: برای سال ۹۷ در صدد تحقق بیشتر هستیم و صرفه جویی را لحاظ خواهیم کرد.

شهین‌باهر با بیان این‌که توجه به بحران و پدافند غیرعامل در برنامه سال آینده لحاظ شه است، خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای ورزشی در شهر به هنگام بحران محل ایمن محسوب می شود و ایجاد آنها مهم است و در برنامه سال آینده توجه شده است؛ به همین منظور، ۱۰ پارک محله ای در مناطق مناطق حاشیه نشین احداث خواهد شد که کارکرد دو منظوره خواهد داشت.

شهردار تبریز با بیان این‌که توسعه متوازن شهر نیز مد نظر است، افزود: به همین منظور، از مناطق پر درآمد برای مناطق کم در آمد هزینه خواهد شد، همچنین پروژه های نیمه کاره و مسیرگشایی ها مد نظر است و توسعه و آبادانی مناطق مختلف را رقم می زند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه شهرداری با آموزش‌وپرورش استان، گفت: آموزش شهروندی برای اولین بار در مدارس تبریز با هماهنگی آموزش و پرورش انجام می شود و کتاب های شهروندی در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

شهین‌باهر تاکید کرد: هویت شهردار و شهرداری از شوراست و حرکت منطقی و علمی شورا قابل ستایش است و ما بر چارچوب سیاست‌های شورای شهر گام بر می داریم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.